Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 10. јул 2018.

Kuligre: Tražimo Najbolji Recept Bosanske Kuhinje: 112 Mantije

Mantije

tijesto
700gr brasna
1.5 zlicica soli
400ml vode

Priprema

U posudu od mixera staviti brašno,sol,i vodu i lagano zamijesiti tijesto.
Ja sam ga ostavila u zdjeli u kojoj sam mijesila 30 minuta.

U meduvremenu napraviti nadjev od mesa

40gr maslaca
1 glavica luka
500gr mljevenog mesa
1 žličica vegete
1/2 žličice soli
1/2 žličice bibera

**125gr maslaca za kore

Priprema

Na maslacu pržiti sitno isjeckan luk,da postakli.
dodati meso i sve začine i pustiti da se pirja dok voda ne ispari.
Pustiti da se nadjev prohladi.

Sada odmoreno tijesto podijeliti na 8 jednakih kuglica/hlječcića.
Svaku lopticu premazati maslacem i ponovo pustiti da odmaraju 20-ak minuta.

ako je u prostoriji toplo,tijesto se moze ranije razvlačiti jer se dovoljno opustilo i fino će se razvlačiti zbog topline u prostoriji.

Svaku kuglicu malo razvijte oklagijom ,zatim polako rukama širite dokle možete(50x70cm,da se dobije kora tankog vučenog tijesta.

2011-10-012


Kada je prva kora razvučena,premazati je maslacem,pa na nju složiti drugu koru koju treba razvuči na istu dimenziju i svaku slijedeću koru tako razvijati i premazivati maslacem.

Ako su krajevi ostali previše debeli,slobodno ostrim nožem odrežite deblji dio.
Ja sam ostavila i nije nam smetalo kod mesnog nadjeva,ali sa sirom je drugačije,tako da cu slijedeći puta i ja odrezati deblje dijelove.

koru ,tako razvučenu,izrezati na 15 -es jednakih kvadratića.

svaki kvadratić napuniti nadjevom od mesa,zatim spojiti dijagonalne strane,pa stranu gdje su spajane ,staviti prema dole u malacem premazanu tepsiju(30x20cm),kao kada slažete buhtle.

Kada ste popunili tepsiju,premažite Mantije odozgo sa preostalim maslacem..ja sam četkicom premazala i sa strane svaku mantiju.

_DSC0032

Ako pravite sa sirom..postupak pripreme tijesta je isti,samo u nadjev od sira dodati jaaj i malo posoliti ukoliko sir nije slan.



Mantije peći u predhodno zagrijanoj rerni na 200C oko 40-ak minuta.

Poslužiti uz jogurt,kiselo mlijeko ili uz salatu.

Mirjana Simić

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer