Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 10. јул 2018.

Kuligre: Tražimo Najbolji Recept Bsanske Kuhinje: 113. Baklava

Turn off for: Croatian



Baklava


Poslastica,ovaj puta po želji mog muža!!:)


Potrebno je :
375 gr kora za Baklavu,u mom slučaju su to Antoniou-Fillo pastry
2 čase(250ml)oraha,krupnije samljevenih
80gr maslaca
50ml ulja
1/2 čaše šećera+cimet(po ukusu)
-pomiješati sa orasima.


Priprema


U šerpici istopiti maslac pa dodati ulje i sa tom smijesom premazivati kore za Baklavu.
Kore isjeći na pola ,pa prvu polovicu slagati ,a drugu pokriti čistom krpom da se ne suše do upotrebe.
Ja sam slagala 5 listova ,jer su jako tanki,svaki list sam premazala otopinom ulja i maslaca i posula orasima u koji sam dodala šećer i malo cimeta,zatim sam smotala u rolat.
Tako sam uradila sa preostalim korama i dobila 5 rolata,izrezala po meni odgovarajućoj veličini i odozgo sam posula sa ostatkom maslaca i ulja.
Stavila u predhodno zagrijanu rernu na 160C da se suši/peče oko 1 sat ili peći na 200C 20-ak minuta
U meduvremenu sam skuhala
SIRUP

2čaše(250ml) šećera
2 caše vode
1 drvce cimeta

Sve staviti u šerpu ,poklopiti i na umjerenoj vatri kuhati.Mora se otopiti sav šećer i voda treba biti gusta,znači da se stvorio sirup.
Iscijediti pola limuna u sirup,a drugu polovicu isjeći kolutiće i tako ostaviti do polijevanja Baklave.
Ja ne ukuhavam previše jer ne želim da mi sirup bude "šerbe",nego fini gusti sirup kojeg že hladna Baklava fino da upije.




Znaci, Baklavu ohladimo i prelijepo po rezovima polako sa sirupom i pustimo da se potpuno ohladi,pa kasnije poslužimo !!

Mirjana Simić

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer