Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 3. новембар 2015.

Grčka salata *Greek salad


Ovo je jedna od onih salata, koja se kod nas uz hleb sa belim lukom jede kao ručak. Tradicionalno se priprema sa feta sirom ali mi je često pravimo i sa drugom vrstom kremastog sira

Sastojci

2 veća paradajza
1 paprika babura
1 krastavac
2 komada zelenog luka
so i biber po ukusu
Ulje i sirće
Ja sam imala flašicu maslinovog ulja sa limunom i koristila sam to
100 grama kremastog sira ( moj je verzija gorgonzole)





Isečemo sve sastojke, izmrvimo sir, posolimo i pobiberimo i sipamo ulje i sirće.To je sve za uživanje u lepoj salati
Mi smo pekli hleb u saksiji i od toga kasnije pravili tost s aputerom i usitnjenim belim lukom koji smo kratko pekli u rerni


10 коментара:

KuvaricaGR је рекао...

Zao mi je ovo nije grcka salata, mi ne koristimo ni limun ni sirce ni mladi luk u takvoj salati i dodamo i oregano.

Анониман је рекао...

Meni jeste, ima sve sastojke kao i grčka samo što sam je malo izmenila po mome ukusu :)

KuvaricaGR је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
KuvaricaGR је рекао...

Grcima nije, ne bi trebala da se zove grcka salata. Neko dolazi vidi naziv a to nije grcka salata.zasto igrate mojom tradicijom?

KuvaricaGR је рекао...

Jedino isto je paradajz i krastavac

Анониман је рекао...

But this ain't a greek salad..

Анониман је рекао...

To nije grcka salata, ni priblizno. Ako vec nesto menjas po svome, promeni i naziv jela, u ovom slucaju, salate.
Inace, svi recepti su ti z'brda, z'dola....sve nesto po sistemu sta se nadje u kuci..ne dopada mi se ni malo.
To sto zivis u Novom Zelandu, ma, koga briga vise? Zive ljudi na mnogo lepsim mestima, pa se ne hvale. Ocito si mnogo usamljena tamo.

Анониман је рекао...

A što se vraćaš na blog ako ti se ne dopada ni malo? Baš je čar u tome da se koristi hrana koju imaš u kući, da možeš i da iskoristiš ostatke, da ne bacaš i da uštediš. :) I ko je u ovom postu pomenuo Novi Zeland? Ti hejtuješ tuđ post i onda ispada da je ona usamljena? Svašta. :) Nađi život i uživaj u njemu, pusti druge da rade ono što vole.

Анониман је рекао...

Dragi svi zovite je kako hoćete samo se nemojte prepirati:)

Unknown је рекао...

uuu, mnogo vazno jel Grčka jel čija je....Odlična je!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer