Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 21. октобар 2015.

Pečeni jagnjeći but * Roasted leg of lamb


Mislim da svi koji pratite moje recepte već znate da ovde gde živim imamo kvalitetnu jagnjetinu i po dosta pristupačnim cenama. Najukusnije meso je kao u ovo prolećno doba. Ne mogu vam dočarati koliko je sočno.

Kada pripremam ceo but ( ovaj je 3 kg) onda koristim jednostavne sastojke,  jer meso govori   samo za sebe

Sastojci 

Jagnjči but oko 3 kg
krupna morsko so
zrno u biberu
1 limun
maslinovo ulje
nekoliko grančica ruzmarina
4 čena belog luka




Priprema


Od soli, zrna bibera iscedjenog limuna ulja , ruzmarina  i ulja napravimo marinadu u avanu, gde sve izmrvimo i izmešamo


Sa marinadom jagnjeći but, koji smo oštrim nožem zasekli svuda pomalko, utrljamo meso i prstima u zasečena mesta guramo ove sastojke


Pečemo na 240 stepeni Celzija oko 20 minuta, pa onda meso premažemo masnoćom iz tepsije ,pa smanjimo temperaturu na 180 stepeni Celzija i pečemo jo 40 minuta .Pre toga pokrijemo drugom tepsijom preko donje.
Posle 40 minuta dodamo u tepsiju još i povrće koje želimo.Ja sam dodala kumara(sladak krompir), krompir i šargarepu i dolijemo pola šolje bistre supe.


Pečemo još 15 minuta pa isključimo šporet i ostavimo meso da odmori. Naročito ako volite kao ja da je meso onako roze ,da ne bi krvarilo kad ga sečete.


Mi smo tradicionalno još jeli uz sos i kuvan grašak



2 коментара:

Zorica Stajić је рекао...

Ma, gde me nađe, toliko vooolimmm jagnjetinu, da bih sve prste olizala, kako je sočna. Pozdrav iz Požarevca!

Анониман је рекао...

Zorice i u vašem kraju pravite fantasticnu jagnjetinu

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer