Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 8. април 2014.

Živele mame i njihove musake



Kod moje mame je uvek divota biti na ručku.Ona izbegava moderna jela i sve je valjda još kako je i njena mama nju učila,a i mene pomalko,mada ja dodajem i malo novije fore u moje recepte.Ova musaka je meni omiljena.Još kad nas nebo podari pa nadjemo ove paprika šilje koje su ovde vrlo,vrlo retke onda je radosti uživanje kompletno.Probala sam da ih uzgajam ali ne uspevaju ili vrlo slabo.



Za ovu musaku potrebno je

300 grama mlevenog mesa
1 šolja pirinča
1 crni luk
2 čena belog luka C začin, plus malo aleve paprika
100 grama paradajz sosa
10 pečenih paprika šilja,ošišćenih od semenki i ljuske
100 grama rendanog kačkavalja
Izdinsta se luk i beli luk ,doda se mleveno meso,pirinač(kuvan). I paradajz sos
Na dnu posude stave se na malo ulja očišćene pečene paprike,doda se mešavina mesa sve se pospe rendanim kačkavaljem.





Na vrhu, pre nego što sipate paradajz sos dodate još pečenih paprika








Onda poljubite mamu i pojedete u slast

1 коментар:

Unknown је рекао...

bogme, lepo ti je ovo i bogato!!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer