Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 29. март 2014.

Sallyna Torta


Sally je jedna moja dobra drugarica. Jedna dobra ,poštena duša .Sally ima 90 košnica meda u Manuka drvo šumi .Sally voli pčele i bori se za njih.Sally pravi odličan med i Sally se odlično drži.Odlično uzevši u obzir da je rodjena sa raznim telesnim defektima.Sally nije tražila da bude tako rodjena.Ni njena mama nije tražila,ali je dobila od farmaceutske industrije,lek koji oeps eto iako reklamiran kao lek za trudnice  nije bio povoljan.za njih. Sally nema jednu ruku i ima deformaciju donjih udova.Ali čik da bi je neko stigao kad se razleti.Sally ne priznaje hendikep.Ona zna da  je mnogi, koji njen hendikep i nju posmatraju kao nesavršenu osobu, imaju veći hendikep od nje.Ti ljudi nemaju pojma sa kakvom divnom i pametnom dušom bi se družili.Ti ljudi su je i nedostojni.

Draga moja Sally ovu tortu sam kreirala samo za tebe sa svim onim što najviše voliš.


Torta sa svežim kokosom pudding kokos i kremputer kokos


Sastojci


250 grama putera
2 šolje šećera
5 jaja
2 šolje (250 g)  brašna
3 kašičice praška za pecivo
1 kašičica soli
3/4 šolje jogurta
1/2 šolje krema od kokosa

1 kokosov orah
1 limeta (korica)

Puding od kokosa

4 žumanca
3/4 šolje mleka
3/4 šolje kokosovog mleka
1/3 šolje šećera
3 Kašike gustina
1/2 kašičice vanile
Ostatak mešavine kokosa i limete (vidi recept)

Kremputer kokos

400 grama putera
3/4 šolje šećera u prahu
pudding od kokosa

Priprema

Razbijete kokosov orah.Oštrim nožem izvadite belo meso

U blenderu izmeljete sa rendanom koricom limete


Od ovoga ćete koristiti 1 šolju za kolač, a ostalo za pudding

Izmiksajte puter,šečer i dodajte jaja jedno po jedno,dok ne dobijete homogenu masu





U činiji izmešamo jogurt ,kokos krem i vanilu




 Dodamo prosejano brašno,prašak za pecivo, so i mešavinu sa jogurtom.

Izmiksamo sve i sipamo u namašćen pleh,,kojem se može izvadidti dno,koje smo pokrili papirom za pečenje.



Pečemo u predgrejanoj rerni na 180 Stpeni Celzija sat vremena



Dok se kolač peče ,napravimo pudding

Izmešamo žumanca , šećer i gustin



Sada u šerpi zagrejemo mleko do malo pre nego što provri.Skinemo sa šporeta i umiksamo u smesu sa žumancem.Vratimo na šporet i na srednjoj temperaturi pustimo da provri i da se zgusne, neprestano mešajući žicom





Sipajte u ovo vanilu,ostatak krema od kokosa i limete i pokrite činiju plastićnom folijom .Tako se neće napraviti korica na vrhu.Stavite u frižider da se ohladi.




Napravite kokos krem puter.
Izmiksate šećer i puter .Dodamo pudding od kokosa i mešamo dok se sve lepo ne sjedini.






Sada kolač presečemo na tri dela i počnemo da filujemo



Ponavljamo filovanje do zadnje kore .Ja uvek koristim dno za vrh torte,
 zato što je ravno.


Onda predjemo na spoljašnu stranu sa filovanjem.



Još ono što će oku izgledati lepo.



Ja sam za dekoraciju koristila rozete,cveće koje sam kupila gotovo i cvet hibiscusa /Sallyn omiljen cvet) iz moje bašte.

Kolač zahteva dosta vremena ali ako nekoga volite nije ništa teško.A videti sretan osmeh na Sallynom licu je neprocenjivo!

2 коментара:

Vasso је рекао...

sigurna sam da će Sally biti jako sretna! pozdrav iz Banjaluke !

Анониман је рекао...

Bila je a I svi mi oko nje:)

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer