Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 28. март 2014.

Grčki kolač sa grizom


Danas sam htela da pravim neki kolač sa korama ipudingom od griza.To ću praviti sutra,poješće se moj tata naročito voli takve meke kolače...
Ali kad danas naleteh na blog pa još na ovaj kolač
morala sam to prvo napraviti! I nisam se prevarila.Opet se dokazalo ono pravilo da su jednostavne stvari najukusnije.Ovo morate probati.

Zbog nedostatka vremena sastojke i metod kopram sa gornjeg bloga
Rad je moj.I naravno original je još bolji


Sastojci
1 šolja brašna
1 šolja griza
1 prašak za pecivo
pola šolje margarina
1 šolja šećera
3 jaja
kora od jednoga limuna
1 šolja mlijeka
pola šolje badema

Preliv :
1 šolja vode
pola šolje šećera
sok od pola limuna




Umutimo zajedno za nekoliko minuta puter ,jaja i šećer. Onda dodajemo u smesu mleko
Potom dodajemo bademe  i koru od limuna i nastavljamo miksati. 
Na kraju stavljamo griz , prašak za pecivo i brašno. Miksamo još malo dok sve sastojke fino ne pomešamo.
Sipamo smesu  u kalup ili u tepsiju i pečemo na temperaturi od 180 u prethodno zagrenoj rerni oko 45 minuta. Čim je kolač  gotov izvadimo ga iz rerne i ostavimo sa strane da se skroz ne ohladi.










Kada je kolač  hladan pripremamo ga prelivom. U jednu malu šerpu skuvamo šećer, sok od limuna i vodu za otprilike 7 minuta.


Kutlačom sipamo vruć preliv na hladan kolač. Ostavimo kolač da upije preliv i stavljamo ga  u frižider. Svaki kolač sa prelivom je bolji i ukusniji  sutradan.


Ja sam ga servurala sa pudingom od vanile




1 коментар:

Vasso је рекао...

Dzoli , stvarno si brza ! hvala ti na lijepoj promociji! baš mi je drago što si na pravila ravani! probaj i ovaj recept http://grckakuhinja.blogspot.com/2013/09/gresni-kolac-sa-kokosom-i-prelivom.html . ravani je ali sa kokosom puno poljubaca i pozdrava!:)))

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer