Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 5. јануар 2016.

Slatki hleb, orasi, čokolada i urma* Walnut, dates chocolate loaf




Ovo voli moj brat. Ako pravite za doručak kuća će vam celog dana mirisati predivno.

Ja sam na poklon dobila od drugarice sve sastojke spakovane ovako, I ja volim kad dobijem ovako poklone koje je neko sam uradio  , a takve najradije poklanjam i ja
Dodala sam samo urme


Sastojci 

  • 110g iseckane urme
  • 55g putera
  • 225ml vrele vode
  • 1 kašičica sode bikarbone
  • 225g brašna
  • 55g seckanih oraha
  • 170g smedjeg šećera
  • 1 jaje
  • 50 g ovsenih mrvica
  • 1/2 šolje mleka
  • 75 g čokolade

  • Priprema

  1. Stavimo urmu sa puterom i sodom bikarbonom u činiju na šerpi u kojoj ključa voda.Da dno činije ne dodiruje vodu.Međamo dok se urma ne uveća. Ostavimo da se ohladi
  2. Umešamo brašno,orahe i šećer i  čokoladu, pa dodadamo ohladjenoj urmi., uspemo mleko i jaje.Opet sve promešamo dok se testo ne sjedini.

     
  3. Sipamo u tepsiju , koju smo pobrašnali,gde bi smo inače pekli hleb.Dobro izmešamo.

  4. Pečemo 60 do 75 minuta na 170 C 
  5. Ostavimo da se ohladi .Najukusnije (nama ) je dok je još toplo pa premažemo puterom

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer