Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 29. децембар 2015.

Zufini (zuccini i mafin)




Blagosloven bio onaj ko je izmislio  mafinarnik.Naravno prvo smo pravili slatke mafien, najrazličitijih ukusa a onda smo polako otkrili da su kao i kod slatke verzije, slane verzije neiscrpive. Tako i pova moja kreacija.U bašti tikvice (zuccini) luduju i eto nama lepog ručka iz mafinarnika. Lakooo


Narocito u ove praznilne dane kada se pravi na tone hrane pa dosta preostane lako možete nesto iskombinovati u mafinarniku. Sretni Praznici!

Sastojci

1 kg tikvica (ja sam spasila jednu od 1 kg ,oko,  iz bašte)
2 jaja
1 paprika babura, iseckana sitno
1 paradajz isečen na 6 kolutova
1 mladi luk, sitno iseckan
20 g putera
80 g feta sira, izmrvljenog
50 ml pavlake
150 g mlevenog mesa
mešavina začina koje volite, so , biber, peršun



Priprema 

Tikvice oljuštimo pa uzduž sečemo tanke trake . Ja sam koristila onaj sekač za sir, nož oštar je takodje ok


Sve ostale sastojke izmešamo
Namastimo mafinarnik, pa obložmo trakama tikvice.


Sipamo mešavinu i poklopimo  paradajzom


Pečemo 20 minuta na 200 stepeni Celzija
Mi volimo ovo serbiramo u listu salte.Uvijemo parče fine letice salate sa parčetom yufinija .


Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer