Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 25. април 2015.

Bundevara

Nema većeg zadovoljstva nego u hladno jutro založiti drva ,iz baše odseći bundevu, neoliko šargarepa i peršun .Još samo nekoliko sastojaka i mirisna ukusna i vruća bundevara je gotova!




Dakle
1 Bundeva srednje veličine
 2 manja crna luka
2 čena belog luka
2 šargarepe,
3 Kašike mleka
Mali rukohvat peršuna i timijana
so i biber




Priprema

Prvo u rerni ispečemo bundevu. Meni je ukus mnogo lepši kad je prvo ispečem.

Izdinstamo luk, pa dodamo ostale sastojke i očišćenu bundevu, nalijemo vodu da pokrije sve u šerpii dodamo i 3 Kašike mleka.

Prvo pustimo da proključa pa smanjimo temperaturu i krčkamo još jedno 15 minuta.
Štapnim mikserom izmiksamo..i gotovo!



5 коментара:

Gordana - KuhinjskePrice.com је рекао...

Zdravo i dobro!

What's for dessert? је рекао...

Oooooo, kako si me prevarila :D Kod nas se bundevara zove štrudla s bundevom. Već sam se ponadala da ću imati pogled na omiljenu slanu štrudlu.
Slažem se u potpunosti za vatricu i hladna zimska jutra, mada je to sada iza nas i predstoji nam topliji dio godine

Ringlica recepti је рекао...

Sve recepte sa bundevom obožavam.Samo što mi možemo tek na jesen(kasnu) da je ponovo pravimo.Sviđa mi se jer je zdrava hrana!Pozdrav :)

Анониман је рекао...

Pa stvarno se nisam setila boljeg imena, a Supa od bundeve mi nekako dosadno zvučalo.

Анониман је рекао...

Jeste mi ćemo je sada kako je kod nass baš zagazila jesen često jesti i ne samo ovako

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer