Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 4. фебруар 2015.

Borovnica i banana mafini


Kod nas su vrućine.Volimo da jedemo banane,prosto ne znam zašto kad nam je voćnjak prepun voća.Pa tako kupimo i onda začas sazreju i onda nema druge nego idu u kolače.Tako nastaju mafini,hleb od banane,banana smoothe ,šejk i svašta nešto.
Obično dodam neko malo kiselkasto voće .Nadjoh ove borovnice u dnu bašte.




Sastojci

2 šolje brašna
2 kašičice praška za pecivo
1/2 kašičice cimeta
1 šolja šećera
3 banane
2 jaja
125 g omekšalog putera
1 kašičica vanile
3/4  šolje borovnice (sasvim se može koristiti i smrznuta


Priprema

Predgrejemo rernu na 180 stepeni Celzija.Ja mafine obično pečem u plehu za mafine ali u korpicama za kapkejks.Uštedi se dosta vremena oko čišćenja pleha.
Prosejemo brašno, prašak za pecivo i cimet.
U drugoj činiji ulupamo jaja, banane ,koje smo izmrvili.
 .Dodamo u činiju sa brašnom i sve dobro izmešamo.Na kraju dodamo i borovnicu




Sipamo u pripremljenu tepsiju za mafine



Pečemo oko 50 minuta


2 коментара:

Bylelush је рекао...

Najvise mi se dopala recenica - nadjoh borovnice u dnu baste - moj san! Nisam probala ovu kombinaciju, al odlicno zvuci!

Moja kuhinjica је рекао...

Odlican recept.Bas sam htela da isprobam da pravim mafine i definitvo moram isprobati ovae sa borovnicama.

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer