Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 24. фебруар 2014.

Punjene kiflice jabuka,ganaš i slani karamel sos


Ja sve nešto pravim od ostalo mi ovo,ostalo miono.Ali zaista vrlo malo hrane bacamo.Tako mi ostalo iz mamine kuće a.a njoj od moje bake .Moja baka je nr od onoga kad očisti brokoli ili karfiol ili šampinjone pravila odlične supe.
Evo ovde mi ostalo

1 filo kora
Miks čokoladnog ganaša I slanog karamel sosa (tortu sa ovim ću još postaviti recept)
Jedna rendana jabuka
Cimet
1 kašičica vanile

Malo šećera u prahu







Filo isečemo na trouglove



Punimo prvo smesom  čokolade I slanog karamel sosa, pa dodamo rendanu jabuku, kojoj smo prethodno dodali malo cimeta I vanile

Sklopimo I pečemo na180 stepeni Celzija 20 minuta



Pospemo  šećerom u prahu I uživamo

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer