Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 1. фебруар 2014.

Njujorški pečen ćizkejk

Divan kolač .Recept sam dobila od koleginice Lisa .Sigurna sam da će vam se svideti.Pravila sam ga za moju drugaricu Anu za rodjendan.Nestao je dok kažeš Njujork





Počnemo sa  1 paketom biskvita koje sameljemo u blenderu.


Odložimo u kontejner.Dodamo 120 grama putera i izmešamo.Treba kad  stegnete malo u šaci, da smesa ostane zajedno.



U okruglu  tepsiju,prečnika 24 cm,sipamo ovu smesu i malo rukom pritisnemo


Da nappravite smesu za čizkejk potrebno vam je
750 grama krem sira
3/4 šolje šečera
3 kašičice vanile
7 jaja
naprstak soli
1 šolja pralina ,recept je ispod.


Sve sastojke sipamo u blender dok dobijemo glatku masu.Nekoliko puta zastanemo, da spatulom malo izmrvimo krem sir.



Kad je sve lepo sjedinjeno samo dodamo pralinu i ponovo kratko izmešamo 

Pečemo na 150 stepeni Celzija 60 minuta.Isključite šporet ali nemojte izvaditi kolač Malo ostavite otvorenu rernu.Ja zaglavim u  vrata varjaču.


Nemojte vaditi kolač dok se potpuno ne ohladi.I ne brinite se ako kao ovaj moj napukne.Kad ga dekorišete  neće niko osim vas i mene znati


Pralina


Sipamo na pleh bademe iseckane u listiće

 Stavi 1/2 šolje šećera u 1/4 šolje vode.
Pustite da prokuva dok ne dobije boju  karamela

Sipamo preko badema

Ostavimo da se stvrdne i onda sipamo u blender i izmrvimo
Gotovo.Prijatno

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer