Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 27. јануар 2014.

Trešnje u želeu



Ovo je zaista lako napraviti a izgleda i ukus mu je super.Eto ideje za dolazeći Valentin.Moje srce ide za Mr.D

Sastojci
1 kašičica vanile
425 grama trešanja,očišćenih od koštice
250 ml vode
40 grama kastor šećera
7 grama želatina u prahu
Sok od jednog limuna



Stavimo trešnje,vodu naprstak soli,šećeri vanilu u šerpu i pustimu da prokuva dok se šećer ne istopi.Slobodno sipajte isok od trešanajkoji ste dobili dok ste ih čistili.

U medjuvremnu rastopite želatin u malo vruće vode. Pripremite posudu u kojoj ćete sipati smesu i obložite je plastičnom folijom.To će vam kasnije pomoći da izvadite iz posude
.Kad se trešnje ohlade,dodajte sok od limuna i sipajte u posudu.Ostavite u frižideru da se ohladi preko noći.


Izvadite iz frižidera i stavite tanjir na posudu i brzo okrenite.Skinite plastiku i


Gotovo.Uživajte




3 коментара:

veverice је рекао...

Volim tresnje i ovo mi se bas svidja. U stvari ja stvarno volim tvoje recepte. A kod nas sada nema svezih tresanja.

Ljiljana је рекао...

Ovo je super za Valentin, bas lepo izgleda :)

Анониман је рекао...

Hvala na lepom komentaru.I ja volimtvoj blog.Od tu skoro nekih mesecd dana pokrenula sam i facebook starnicu
pa izvoli pridruži se ,postujem tamo i recepte odabranih blogerki.
https://www.facebook.com/volimonet.kuvar
A u pripremi je i lepa nagradna igra
Poydrav sa sunčanog Novog Zelanda

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer