Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 9. мај 2011.

Za moju malu Megi

Nastavljamo priču moje male Megi , kojoj stari posetioci na mom drugom blogu već znaju ali za nove ponavljam početak priče i nastavljam.

Za moju malu Megi

Moram ovaj dogadjaj da zabeležim ,mada nema šanse da ću ga ikada zaboraviti.Partnerka, (to se sad kaže tako moderno za suprugu) moga brata je ostala u drugom stanju.Drugo dete i kako se još pre rodjenja ispostavilo ,devojčica.
Trudnoća je bila vrlo komplikovana(da ne objašnjavam sad anatomiju). rečeno im je da je rizik veliki da beba neće preživeti 13tu nedelju.Kao opcija je ponudjen prekid trudnoće .
Moj brat i Sarah su odlučili da rizikuju.Mama borac je devet nedelja ležala u bolnici. odlučeno je da će se čudo beba ,kako smo je već svi zvali, roditi 12 januara u 9.00 ujutru, carskim rezom.
Za vreme tih 9 nedelja posećivali smo mamu, bebu, i nestrpljivog tatu koji je trčao sa posla,uzimao slobodne dane i skakutao kao kuce oko partnerke mu ,da joj udovolji u svemu.I sa pravom.Iako je imala svoju sobu ,voli da čita a i leztop je bio pri ruci,mnogobrojno posete ohrabrenja ljudi i porodice koja je zaista voli, ta mama borac je ipak žrtvovala dosta toga (uključujuci i svoj život u jednom momentu).


Inače Sarah je čuveni novinar renomiranog lista,specijalizovana za ekologiju i nije naučila da leži u krevetu.Dosta je putovala po svetu i ovo je sigurno bilo dosta odricanja za nju.
Ali verujem da je nagrada, koju je dobila posle svega najveće zadovoljstvo koje žena i majka može da oseti.
Toga jutra postrojoli smo se u hodniku sa nestrpljenjem.Zbog posebnosti trudnoće celo ginekološko odelenje se sakupilo u sobi gde se odvijao carski rez.Nisu im zamerili, jer su oboje profesionalci i razumeli su znatiželju da osoblje želi tako nesto da vidi ..možda jednom u životu.
Mi smo poskakivali u hodniku , pokušavali da vodimo neke beznačajne razgovore, ispijali kafu kako je ko donosio i brojali čini se sekunde ,koji su trajali u beskraj.Uši su naravno bile u pravcu vrata iako nismo imali šanse išta da čujemo.
Onda se pojavio moj brat sa najvećim i najlepšim osmehom koji sam kod njega ikada videla i saopštio nam da se rodila Megi, teška 1600 grama i onda je zaplakao od sreće.A bogami i mi sa njim.






Htela sam da ovo uvek iznova, čudo novog života podelim sa vama u čast male Megi, koja je sada kod kuće i ima skoro 3 kg. I napisala sam joj pesmicu na srpskom jel znam da moj brat uči i svoju prvu ćerku srpski jezik, pa će i nju.

Dragulju mali,nežni cvete
Plešeš na nogama andjela
Mamiš osmeh i radost
Malene ručice moje
Čista duso nevina
Tatina i mamina
I svih nas koji smo
molili, strepeli želeli
I dočekali te u naručje sreće
Nema radosti veće.


I kako sad ja , pitam vas da ne budem u bebinom stanju?Neustrasivi?
E pa mogu vam reći da se Megi izvukla.Evo već je prešišala 4 kg i osmehuje nam se kao velika.I ne znam kako da vam opišem ali svaki put kad je vidim u njenom pogledu ima tako nečeg mudrog.
I njena seka je sasvim ponosna na nju.

38 коментара:

Nale Coolinarija је рекао...

Velika hrabrost odlikuje Saru:) Majčino srce je najveće na svetu!!!
Pozdrav svima koji ste bili uz nju, ali ipak ona je ta koja je svojim odlukama omogućila život ovom predivnom blagoslovu, čije sam slike pogledala i zbog koga sam zaplakala.
Megi,želim ti dobru sreću u životu i puno dobrog zdravlja, andjele maleni:) Kiss

Анониман је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Da da removed zato što je bio pun pravopisnih grešaka.Dakle šta je pisac u gornjem komentaru hteo reći, je
Hvala Nale.Nema ničeg lepšeg većeg i dubljeg od majčinog srca..to svi znamo.

Maja је рекао...

Dzoli, prekrasan post!! Čestitam još jednom! Svaka čast na takvoj mami, ali nagrada je zaista velika!! Malena je prava slatkica :)

Анониман је рекао...

Jeste slatka je..obozavamo je;)

Maki је рекао...

Sa toliko jakih emocija pisete sve ovo i razumem Vas potpuno!Medic mali! Sve najbolje od srca!

Анониман је рекао...

Hvala Maki..borac je ona ..sve ce biti ok:)

tasana065 је рекао...

No coment

da li mozes da mi posaljes naziv ili link drugog bloka,bila bih ti zahvalna,mozes preko mog bloga

Unknown је рекао...

Joj,malena srecica. Nek' je zdrava i nek' je sreca u zivotu prati! Svaka cast roditeljima na izdrzljivosti i hrabrosti. Sve ce im se vratiti kada malena pocne da se smeje,da guce,ih pa kad prohoda.... A tek kad pocne da prica,pa od toga vece srece nema!

tanja је рекао...

Srecica slatka, tako mala a vec tako velik borac...Ne mogu rijecima iskazati koliko me je ovaj post ganuo... Zelim i njoj i ponosnoj mami (i naravno i tati :D) sve najljepse, svu srecu u zivotu!!! A tebi od srca hvala Dzoli sto si ovako krasan post podijelila s nama!

Marijana је рекао...

Tako maleno biće, a veliki borac, kao i njena mama. Rasplakala sam se čitajući, volela bih da pročitam i na drugom blogu. Želim joj puno sreće u životu!!!

Ankica Vucetić Cepulo је рекао...

Bravo za hrabru mamu i za malu Megi! Uistinu me dirnula ova životna priča, i hvala Bogu da je sve tako dobro završilo.
PS Hvala puno na posjeti mom blogu.
Veliki pozdrav!

Jacina carobna kuhinja је рекао...

Hrabre majke radjaju hrabru i borbenu decu, vidi se u pametnim, lepim, krupnim okicama malene preslatke Megi koliko je borbena i jaka, bice ona divna kad poraste i sve cete biti ponosni na nju, a posebno njeni mama i tata, koji su je sa toliko ljubavi cekali. Divno pises mila, postavi linka za tvoj drugi Blog, uzivam da citam tvoje beskrajno dirljive i nezne postove <3

Анониман је рекао...

@andrijana .mis mos e salili dok se Megi jos nije rodila pa Sara kaze:"Kad poraste pa pocne da se buni kad joj kazem da nesto uradi imam cime da je ucenjujem.Ono, ja sam mogla d alezim tolike nedelej u bolnici za tebe a ti en mozes 20 minuta da operes sudove:)

Анониман је рекао...

@ Tanja sto bi se u tvom kraju reklo:Vergnuegen war mein:)

Анониман је рекао...

@Marijana ,Hvala an zeljama .Kao sto vec napisah , prvi deo price je sa mog starog bloga, koji polako selim ovde;)Tako da znate da
nije kod mene svaki dan party u kuhinji vec su to evc postojeci recepti(naravno ne svi):)Na starom blogu su samo postovi mojih gostiju, dok ne zatraze da ih iselim odatle;)

jasna varcakovic је рекао...

Divna prica sa jos divnijim zavrsetkom.!

Анониман је рекао...

@Poezija sa mora..hvaal kao is viam ostalima..preencu zelje i cestitke;)Divam blog imas:)

Анониман је рекао...

@ jacamaca hvala i teebi mila.O starom bloguy objasnih gore;)

Анониман је рекао...

prekrasan post o prekrasnoj bebi i prekrasnim roditeljima... bravo prekrasna Dzoli

Tina Maxima је рекао...

divno,neka je ziva i zdrava:)

Анониман је рекао...

ta mala mrvica,kao sto vidim raste u jedno preslatko bice sa jos lepsim osmehom nego sto ima njen tata,a ti si jedna divna osoba i ponosna tetka.znas kako je govorio nas Dusko Radovoc:"Majke radjajte zensku decu jer je najlepse zanimanje na svetu biti tetka".Srecnoooo!!!!

Biljana је рекао...

Cestitam, Megi je preslatka:-)
Hvala na posjeti, saljem ti sunacani pozdrav iz Rijeke, Biljana

Анониман је рекао...

@Tinamaxima .hvala:)

Анониман је рекао...

@tajanstvena jeste biti lepo tetka i mama ma sev zenskoj deci.Ao musko je dobrodoslo:)

Анониман је рекао...

@NiJa Hvala prekrasna NiJa:)

Анониман је рекао...

@Biljana , divno iz Rijeke evo odmah mi je toplije:)

Unknown је рекао...

Da ti mene nisi "posjetila" na mom blogu ne bih znala za tebe,ne bih znala za malu-veliku Megi.Divan post,tako pisu osjecajna srca,tetka si prva liga:)))Svaka cast,a svako dobro i srecnoj porodici tvoga brata.Bit ce Megi prava cura.Od srca joj to i zelim:)

Анониман је рекао...

Dobro dosla sponty:) Hvala na lepim zeljama:)

Jacina carobna kuhinja је рекао...

Draga Dzoli, navrati kod mene imaš za poklon jednu lepu nagradu, veliki poljupci za devojčice :)))

Sanja је рекао...

Bravo za malu Megi koja se izborila za svoj zivot i koja je jos u zacecu predodredjena da bude posebna :-) I naravno, jedno veliko BRAVO i za mamu i tatu.

Анониман је рекао...

Divno je biti blizu ove lepe price i pratiti je izbliza;)

Nena3110 је рекао...

Oh, mrvica mala, raste i napreduje, borac, kao i mama!

Just Cake Girl је рекао...

Prekrasna djevojčica, e to se zove čudo života! Sretno bratu i njegovoj "partnerki" :)

Mia је рекао...

Ma ono meni samo sto za udaju pojasto nije ufff
: )))primili bi je i u BIH i u USA Nesmijem joj suvise tepati da je ne ureknem ali znas vec da mislim cokolada got nothing on her.

I sad ponekad me mama pita kako je jeli porasla i kako napreduje moracu joj pokazati jer slike govore sto rijeci nema sanse da docaraju : ))) dali ce Boze jednom kad poraste procitati sve ovo i videti koliko ljudi zele joj all the best i bili su tu kroz prve dane posle rodjenja pa do sad sto li ce reci : ))) jednom kad bude mogla bas me zanima ...

Анониман је рекао...

@Mia Jao da znas o tome nisam razmisljala ali moj bata joj otvorio e mail..pa joj pisemo;) za kad bude znala;)

Mia је рекао...

Meni je palo na um : ))) ali sto meni sve nepadne na um hehehehe.
Znam da ja jedva sitnica se sjecam kad mala sam bila a voljela bi da imam vise solidnih memorija na osnovu bas ovako cega i kad mi neko isprica nesto hmm nije to to.

Ko zna mozda ce neki od nas bas imati tu privilegiju : ))) da budemo svjedoci njene reakcije mozda ...

Unknown је рекао...

While I read I cannot hold back the tears. Your brother & his lovely wife are soo brave. The miracle baby!! I thank God she is a healthy child!! The most beautiful thing in life is the birth of our children. I thank God every day for keeping my own children healthy. Everything else matters not. May little Maggie live a long & happy life and may all the joys of life come to her. I don't know your brother, but he is a man of character and a proud man. Good things come to good people.

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer