Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 24. мај 2011.

Waiwera, koja dekadentnost

 Beskrajna Waiwera

Znate  šta? Nemam ja novca za bacanje ali od prošle nedelje trese me ovaj grip i odlučih da sam zaslužila da sama sebe lečim svim što mi padne na pamet..nek košta šta košta.
I kako nisam htela da putujem baš predaleko odlučim se za Waiwera..banja oko 60 km od mene, uz to još i termalna, sa svim onim saunama, masažama i razmaživanjem u vidu najdoteranijeg osoblja.Ima čak i zubarska ordinacija
Malo me je kao gurmana brinuo popis jela i svi oni zdravi kokteli,  spirulina i vitaminske bombe kao i količine salate koju ni 10 zečeva ne bi moglo da pojede za dan ali odlučila sam idem pa nek bude šta hoće.
Sam put do Waiwere je magičan.Iako sam pošla rano ujutru odlučim da stanem u Orewi, jedan mali gradić izmedju Aucklanda i Waiwere ,koji se nalazi na predivnoj Hibiscus obali..a obala se tako zove zato što tu raste pored mora na stotine drveta hibiscusa ,koji na žalost nisu sad u cvetu da bih vam i slikom mogla prikazati tu magiju.

Orewa je nažalost popustila pritisku gradskih očeva i dopustila gradnju nekoliko nebodera, jer je sve više turista , koji je posećuju.Turisti, stanovnici iz Aucklanda vikendom a i iz daljih krajeva.











Tako prošetam pored mora, normalno ogladnim i odem do mog favorita..Francuski La croissant restoran.Bilo je još vreme doručka a jelo se ovo
Bez griže savesti

Oko podne, posle vožnje predivnim pejzažima stižem u Waiweru.


Sve u svemu, sutradan opet oko podne krenem nazad, lakša za nekoliko stotina dolara i mislim par kilograma , izgnječena na sve moguće načine, gladna kao vuk i još uvek vrlo prehladjena.Da li žalim? Ma ne ..sve je bilo izvrsno.Ali  je još uvek   tu...prehlada

6 коментара:

What's for dessert? је рекао...

Mjesta kroz koja si prolazila izgledaju prekrasno. Zadnja slika je wow! Nadam se da će ti prehlada brzo proći.

Dunja је рекао...

Predivno!

Maja је рекао...

Dzoli, nadam se da ćeš brzo ozdraviti :)
Baš mi je drago da si se lijepo počastila! Mislim da bi svaka žena trebala odvojiti barem 1 dan da učini nešto za sebe, za svoju dušu :)
Da nisam pročitala di si bila, pomislila bih da si odletila na Hawaje!! Slike su prekrasne!! Blago ti se :D

Tina Maxima је рекао...

veoma slatko i duhovito,,,uh,jedva cekam tako neko slicno "gnjecenje" u Turskoj:))

Unknown је рекао...

Ove slike su lekovite:))) mogu misliti samo kakav je osecaj biti tamo...

Branka - byB је рекао...

Ovo je jako lijepo, koji pejsaž, a tek Waiwera, ...., ma vrijedi i prehlade koja će svakako ubrzo proći !

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer