Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 8. септембар 2016.

Kuligre : Najbolji Recept moje bake i Zidna kuvarica 93



Aneta Matić , šalje recept za Bakine kiflice sa orasima. Sretno!

Recept koji sam ovaj put odabrala je recept baba Nade (moje komšinice). Često ga pravimo, pogotovo s' jeseni. Veoma je brz, nije skup, kao što uglavnom nisu skupi starinski recepti, a veoma veoma je ukusan. Kiflice se tope u ustima.

Kiflice sa orasima
Potrebno je 

500g brašna
250g margarina
4 kašike šećera u prahu
1 kasicica praška za pecivo
1 jaje
6 kašika oraha
Još treba 

Priprema

Malo prah šećera za posipanje
Margarin (koji je stajao na sobnoj temperaturi)  pomešati sa šećerom u prahu, jajetom, praškom za pecivo i mlevenim orasima. Sve umesiti i postepeno dodavati brašno.
Gotovo testo podeliti na dve jufke. Svaku jufku formirati u obliku valjka i seći parčad, veličine oraha. Svako parče oblikovati u kuglicu, a svaku kuglicu u valjak dužine 10ak cm. Formirati valjke u oblik potkovice.Peći u zagrejanoj rerni na 180C 10ak minuta.  Gotove kiflice posuti šećerom u prahu.
Testo je veoma zahvalno, pa se može i zamrznuti, po potrebi se odmrzne i prave se kiflice. Ja sam polovinu testa ovaj put zamrzla.
Kiflice su veoma ukusne, prijatno!


Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer