Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 8. септембар 2016.

Kuligre: Najbolji Recept moje bake I Zidna Kuvarica 91


Aneta Matić poslal je ovaj recept za Pržene paketiće. Sretno!



Prženi paketići

Ovaj recept sam čuvala za kraj, jer mi je od svih starinskih, on najdraži.To je recept moje bake, Danice, koja je umrla kada sam ja imala 3 godine. Tetka mi je u detinjstvu ovo često pravila i sačuvala od zaborava,pa neka se i putem interneta širi dalje.


Prženi paketići

Potrebno je :

300g brašna
1 dl mleka
50 g margarina (masti)
Kašika šećera
Kašičica soli

Još je potrebno 
Pekmez po želji
1 belance
Malo šećera u prahu za posipanje

Priprema

Umesiti testo od brašna, mleka, margarina, šećera i soli. Podeliti ga na dva dela i ostaviti na hladnom mestu pola sata (frizider).
Razvući 1 deo testa u što veći pravougaonik, stavljati po kašičicu pekmeza u razmacima, umutiti belance viljuškom i premazati testo svuda oko pekmeza kako bi se druga kora zalepila.
Razvući drugi deo testa, preklopiti preko testa i pekmeza i iseći na kockice (paketiće).
Peći u tiganju u zagrejanom ulju dok ne poprime zlatno-žutu boju, manje od minuta je potrebno. Gotove paketiće vaditi na salvetu ili ubrus kako bi upilo višak masnoće. Posuti ih šećerom u prahu i poslužiti.
Jako su ukusni, brzi. Mere sam prilagodila današnjici,troduplo je u originalu. 
Prijatno :-)


Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer