Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 4. март 2016.

Problemi sa deljenjem postova sa bloga na Fejsbuk* Problems with sharing of Blogger posts on Facebook

Ne znam koliko vas se u poslednje vreme sretalo sa ažovakvim problemom ali one koje sam videla da imaju sam pitala, a i mene su mnogi pitali kako sam taj problem rešila.
Ustvari nisam rešila ja, jer koliko god bih volela da se razumem u to, ipak se ne razumem u dosta toga. Čak i kad pronadjem na netu objašnjenja uplašim se , ako počnem sama d ačačkam oko toga (naročito ako ej html u pitanju), d aću napraviti još veću zbrku i problem.

Srećom poznajem jednog izvrsnog ITejca , koji mi kad god pitam uvek pomogne i što je najbitnije proba da mi  objasni na što prostiji način kako je to sredio, da ažako zatreba drugi put, mogu i sama
.

Zato sam ga ovoga puta iako je pretrpan poslovima i porodicom lepo zamolila da nama svima napravi ovaj tutorijal i eto pristao je,
 Srdjane Ćebiču, sila si i veliko HVALA!.

***************************************************

Kako sam kaže, slika govori više od 1000 reči
Postupak je ovakav









Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer