Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 27. мај 2014.

Salata od lososa


Apsolutno delikatesa! I kako je i ovde loso ovako fino lako dimljen dosta skup,ja ga većinom pravim kad mi moj prijatelj koji ima fabriku ribe donese sa mnogim ostalim specijalitetima.

Ovo jee predjelo za neke svečane momente.

Sastojci
100 grama dimljenog lososa
2 struka mladog luka
2 kašike maslinovog ulja
1 limun,iseckan na komadiće
mali rukohvat mirodjije
20 ml pavlake
1 paradajz očišćen od semenki
1 poširano jaje
1 mala crvena čili paričica isečena sa semenkama
3 komada tosta





Sve sastojke pripremimo i onda poredjamo u posudu.Ja sam koristila ovde jednu teglu,jer nisam odah sve pojela i ako stavite dovoljno ulja,može se sačuvati u frižideru nekoliko dana.
Na dno tegle prvo stavimo iseckan limun,pa onda losos i ostale sastojke .Na vrh stavimo poširano jaje
Nekoliko parčića suvog tosta i uživanje može da počne!




1 коментар:

jasna varcakovic је рекао...

Obozavam losos; tako je 'multipraktican'...i divan u svemu, cak i u obicnom sendvicu!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer