Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 14. април 2014.

Zeljanica





Kad pravim zeljanicu ja obično pozovem komšije na ručak.Svi to znaju dok posmtraju moja polja sa zeljem.I vole Novozelandjani zeljanicu mada ne umeju nikako d potrefe ime  ali nije ni važno,samo da je ukusno.
Naučili smo mi njih i na slaninu prženu i na sarme i  na podvarak i na punjene paprike,na našu gibanicu i  na naš ajvar.Sve im se dopada!Pite posebno







Zelje očistimo i isečemo,zatim dinstamo u malo putera jedno 5 minuta

U činiju stavimo 2 Feta sira izmrvjena ,400 grama ukupno,malo kisele pavlake dva jaja
Sve to fino izmešamo Dodamo dinstano zelje
 Ja sam ovde punila filo kore na tri načina,sa istim sastojcima.
Jedan u mafin tepsiji
2.u okrugloj tepsiji
3. u vatrostalnoj posudi.To je za goste samo optička varka jer sve tri imaju isti ukus.Takodje oni pošto moraju da probaju od svake po jedan komad ,ne osećaju se krivim što su navalili.


1.






2.





N vrh ove zeljanice,poslednji red filo kore koje sam zgužvala.Meni to lepo izgleda









3. Ova u vatrostalnoj posudi se najbrđe ispeče. Inače za one koje interesuje koliko dugo se peče ja bih rekla 20 minuta u proseku.Ali ako pogledate s vremena na vreme njihova zapečena zlatno braon boja će vam sama reći.
Naravno uz zeljanicu sam služila gust grčki jogurt












Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer