Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 21. јануар 2014.

Mmmimoza



Prvi put kada sam videla ovu salatu,spopala me je želja da je napravim.Kada sam pitala mamu ona je rekla da ume da je napravi ali eto ne zna ni ona zašto je nikad nije pravila.Pa mislim,sad akd sam je naprvaila i probla ne znam ni ja što j nije bilo na jelovniku. Ja sam jemalo u sastojcima adaptirla jer momentalno vlada ludilo u bačti i sve raste brže ngo đto možemo,pojesti ili podeliti drugima.Rdovno ostavim korpz pored Kutije poštenja sa antprisom Free tj besplatno.Ali gledajmo vredniju stranu,vitamina i na pretek.
Dakle Mimoza  salata
Sastojci
2 krompira 
3 jaja 
1 šargarepa
1 tikvica 
malo zelene salate
50 grama šunke     
300 ml majoneza
Malo bilja da se napravi mimoza na kraju.  








Prvo skuvamo krompir pa ga ond aoljuimo i sitno isečemo.Sipamo u činiju malo posolimo.
 Prvo skuvamo krompir pa ga onda oljuštimo i sitno isečemo.Sipamo u činiju malo, posolimo.Premašemo majonezom.Ja samkoristila domaći,koji sam začinila sa biberom i solju.


 Izrendamo šargarepu i tikvicu i sipamo u činiju.Ja sam dodla i zelenu salatu


Isečemo sunku na tanke štrafte.



Dodamo iseckano belance.Od žumaca pravimo cvetiće mimoze,


Gornji sloj premažemo ostatkom majoneza. Ukrasimo.Njami
Dodaču i recept kako sep pravi majonez doamči.Nije teško.Takodje.U originalnoj verziji u mimozi nema ovoliko povrća,osim kiselih krastavaca.Meni je ovako bila mnogo ukusnija.







1 коментар:

Nena3110 је рекао...

odlična sala i ja je po nekad pravim :)

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer