Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 18. децембар 2013.

Bucket list

Mnogi od vas  se možda sećaju izvanrednog filma "Bucket List",sa Džek Nikolsonom i Džordž Frimanom.

Mnogi takodje imaju takvu listu.Poslednja šoping lista u životu na kojoj zapisujemo:|Mesta koja želimo da 
posetimo,ljude koje želimo da vidimo,stvari koje želimo da uradimo pre nego sto finalno "kick the Bucket" ili prim.prev prevrnemo kantu svoga života..poslednji put.

Meni lično se čini da bi više koristi bilo od Bucket liste koju napavite o stvarima koje NE želite da uradite pre nego što umrete.
Naprimer|:

2000 dosadnih knjiga koje ne želim da pročitam
Muzeji,galerije i mesta u svetu koja ne želim da posetim
Ljudi (negativci) sa kojima ne želim da gubim veme 
Poslovi ,koje ne želim da radim

Korisna je i Bucket lista koju možete napraviti svojoj deci ,kada se spreme da odlepršaju i osamostale se
Mojoj klinki ja bih napisala u listi nešto ovako:

Plaćaj uvek kazne za pogrešno parkiranje ako voziš tudja kola(najverovatnije moja),inače dotična osoba može biti  kažnjena i zatvorom ,a znaš koliko ja mrzim da delim kupatilo sa drugima.
Posle posete noćnom klubu ,pre nego što udješ u Taxi ,zastani i razmisli: Da li imaš :ključeve od stana,jaknu,dečka...mobilni..Ako si nešto zaboravila,vrati se i gledaj kao što je mama gledala.
Uvek ispiraj sudove  pre nego što ih staviš u sudoperu.Ovo ti se može učiniti kao glup savet,ali kad dodbiješ račun za popravku iste,videćeš da nije tako
Udaj se iz ljubavi,nema veze koliko na to budeš čekala
Zapamti da je znanje jedino bogatstvo koje se lako uvećava i pametno ga troši
Pozovi me redovno,znaš koliko te volim
p.s Zadrži ključeve od moje kuće.

Ako su vam deca još tinejdžeri, onda će im reakcija na vašu listu biti sledeća


Kao je kod vas,pišete li vi neke liste osim šoping liste za prodavnicu.One male papirčiće koje ponekad i posle par godina nalazite zgužvane na dnu torbe?





Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer