петак, 29. јул 2011.

Kutija nade The Box of..hope


Scroll down for English text



Sedim u vozu..duboko u mislima..zabrinuta.Preko puta mene sedi jedan dečak.Izgleda i on uzbudjen i zabrinut.Započe priču.Tek onda primetih da ima Daunov Sindrom.
Pričao je da mu je ovo prvi dan da ide na posao u radionicu i da mu je neprijatno jer nikada ne priča sa nepoznatima.Ja odgovorim da se to ne da primetiti, jer eto  počeo je da priča sa mnom.
-To je zato što moram nekog da pitam za iskreno mišljenje o mojoj kutiji za ručak.
Pritom izvadi dotičnu kutiju na kojoj su bili naslikani klovnovi i na kojoj je pisalo:Budi uvek nasmešen.
' Baš je lepa kutija..rekoh
Onda mi je pokazao i svoju šolju i pitao me da li i ja imam takvu.Ja rekoh da nemam.
-Onda si sad sigurno ljubomorna na mene?
Onda je izvadio knjigu iz tašne.Mama mu je rekla da ljudi u vozu uvek čitaju knjige.
Na jednoj stanici smo izašli zajedno iz voza.
Zahvalio mi se i pozdravljajući pitao da li sam i ja nervozna.
Kada sam odgovorila potvrdno rekao je:
- Hoćeš da ti dam moju kutiju za ručak ?
Nije bio ni svestan kakvo značenje u tom trenutku imaju ove njegove reči.Bila  sam na putu u bolnicu kod ..moga tate..
 ****

I am sitting in the train..deep in my thoughts. Across from me there is a young boy.He seems worried and exited.He started talking.Only now I noticed he has a Down Syndrome.
He told me this was his first day of work at the social workplace and he is uncomfortable talking to strangers.I told him I did not noticed because he was talking to me,right.

-That is because I need your honest opinion of how you like my lunchbox.
He pulled his lunchbox out of his bag.It had some clowns on it and a writing:Be always with smiles.
- It is very nice lunchbox  -I said
Than he showed me his drinking cup and asked me if I had one like that.I said I don't.
-Than you must envy me now..he said ,opened his bag and pulled  a book out.His mom told him people always read books on the train.
We exited the train on the same stop.
He was saying goodbye and asked me if I was nervous too.When I nodded he said:
_ Would you like to have my lunchbox?
He wasn't aware what this simple words meant to me..I was on my way to visit my very ill dad in the hospital


Постави коментар
// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer