Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 2. јун 2011.

Zlatne ruke..zlato prave



 Odem u prodavnicu igračaka, a kupujem zaista vrlo malo igračaka (većinom dečije knjige)
Pogled mi padne na jednu super kuhinju za devojčice.Ustvari Calin pogled padne tu i ona se baš zaigra.Otvara lončeve,nudi me kafom, sva se uživela u to i sija od radosti.
Eh mamino srce , proda se za jedan osmeh i te velike vesele oči.

Pogledam cenu,pa još jednom, pa još jednom i pridržim se za to parče kuhinje da se ne stropoštam od iznenadjenja.Samo 560 dolarčića.Pa koja normalna porodica može to  da kupi ? Ona koja može , ta mama sigurno ima kuvaricu.Dakle, znojim se ,razmišljam i dodjoh na briljantnu ideju.
Deda će lepo da napravi unuci  kuhinju, a baka ce da ishekla sve šta je potrebno.

I onda se eto setih i Vas koji ili imate bake i deke ili ste i sami to ,vas koji imate zlatne ruke ,koje opet se dokazalo zlata vrede i odlučih se  da vam te svoje ideje dam na razmatranje..Prodavnicu igračaka do daljnjeg zaobilazimo


.


































27 коментара:

Анониман је рекао...

Preslatke stvari si izabrala!
Pozdrav draga:)

Kuvar za početnike је рекао...

U pravu si!Pogotovo što se deca sa novim igračkama igraju samo neko vreme, a ono preostalo vreme dok se sve te skupocene stvari razvlače po kući, mama mora da pronalazi mesto za igračke koje nisu više u sferi dečijih interesovanja.Moja skupocena kuhinja je na kraju završila kao poklon maloj komšinici,zanimljivo je da se najviše s kuhinjom igrao njen stariji brat...Kuvao je i kuvao, gostio društvo!
Nadam se da ćete uspeti u ovom projektu drvodeljstva i hekleraja i da ćemo videti i te fotografije..Pozdrav, Ankica.
P.S. inače kuhinja koju sam ja kupila mojim ćerkama pokrila bi bila troškove jedne dobre torbe i cipela za padanje u nesvest...ali avaj,ja kupila kuhinju za nekoliko dana radosti...

What's for dessert? је рекао...

Sve izgleda odlično! Ne mogu se nadiviti heklanom povrću, sladoledu, torti i cupcakesima.

Pretpostavljam da će djeca više cijeniti ono što su za njih napravili roditelji, djedovi i bake nego kupovnu igračku.

jasna varcakovic је рекао...

E, to se zove briljantan um + podrska voljene porodice. Tako se grade memorije sretnog djetinjstva!!!

Unknown је рекао...

Just blogwalking and stopping by here...
What a nice stuff! :)

Dilajla је рекао...

Divne stvari a i djeca će znati više cijeniti kad im netko nešto napravi pogotovo kad je od srca.Sjećam se da je moj sin godinama vukao za sobom neku ružnu pušku od drva a kad sam ga pitala od kud mu je odgovorio mi je pa to je od nona prijatelj stolar napravio i to samo za men zar ne vidiš da piše Tin i uvijek mu je ostala u srcu.

Љубав на први залогај је рекао...

Ovo je više nego lepo. Odlična ideja!

Nale Coolinarija је рекао...

Pitaj Cali da li hoće da me pusti da se igram sa njenim igračkama;)
Predivno je i divim se vrednim rukama. Jako cenim kad čovek ume rukom da izradi što mu oko vidi, što bi rekli stari...
Pozdrav svima a naročito Cali.

Nena3110 је рекао...

WOW!
Sjajne ideje!

Maja је рекао...

Kako su samo slatke ove pletene stvarčice!!
Samo 560 dolara?? Bome, to si mogu priuštiti samo bogatiji, pogotovo jer će djeci ta igračka dosaditi za kojih par dana i onda sve ispočetka :) U pravu si, zaobilaziti trgovce koji na nama zarađuju :)

Nena3110 је рекао...

Imaš nagradicu na mom blogu:)

Ankica Vucetić Cepulo је рекао...

Ovo je predivno, ne mogu se nadiviti!
Šaljem ti veliki pozdrav!

Анониман је рекао...

Fantasticno. Kao iz radnje.:)

Анониман је рекао...

Pokazah komentare mami
i tati pa sad nema druge nego da se bace na posao,sto sam sigurna uradice sa zadovoljstvom.
A rezultat cemo naravno objaviti:)

Mia је рекао...

Awwwww could that be more adorable : )))
Uhhh bas sam bila premorena posle mucenja htedoh reci ucenja i zumbe ali ova pricica je dragulj pola umora mi je kao rukom odnijela am proud of you doll. : )))

Zaljubljena : )) da ti nisi slucajno i don;t know hmm tom broju 56 greskom dodala nulu hm da nisi slucajno : )))) a teddy bear se izgleda bacio na mamu little chef in training nadajmo se nece naslediti i onaj heart breaker part LOL ....

Mia је рекао...

PS : eeeeeee znas cega sam se sjetila sto trebas da dodas na blog : "chat" znas one male sto kao kocka oblik imaju skoro portable izgledaju ja mislim da se samo copy paste trebaju i thats it.
Bilo bi fun : ))) za opcu i generalnu uopste komunikaciju clanova bloga.

Sta mislis hm : ))?

Анониман је рекао...

Ne znam za caht da li je to tehnicki moguce.Pitacu Nesustrasivog.Ideja je svakako dobraa..pametnice;)

Mia је рекао...

: )))
Ja sam prilicno sigurna da jeste vidjam te stvarcice po FB grupama mislim cak da sam i na nekom blogu videla jednom.
Uvjek se bar trudila da budem : )))) pa kako kad zasijam he he ...

anita је рекао...

dzoli pa zar si ti vec mama? tako si mi mlada i lijepa na slici, mislila sam da si neka klinka :))
igracke su bezobrazno skupe, to je kriminalno. da je potrositi taj novac sto ljudi trose na igracke na neki lijepi dozivljaj sa djecom, bila bi djeca puno sretnija...
ideja da baka i djeda naprave igracke je odlicna!
pozdrav,
anita

Biljana је рекао...

Kako originalno, mastovito i preslatko:-)

Branka - byB је рекао...

ovo je prekrasno ! a koliko toga tek ima ....., divota ! slažem se da su ovo puno vrijednije i draže igračke od onoh "klasičnih" iz trgovine. Super ideja i super napravljeno, čestitam !

Roxana GreenGirl је рекао...

all I can say is WOW, everything looks amazing. You're so talented. Congratulation!

p.s. somehow I just can't translate the whole page in English

tanja је рекао...

Ovo je tako genijalna ideja, ne mogu da se nadivim torticama, cupcakesima, i ovim drugim preslatkim stvarcicama! Masta moze svasta! Sve pohvale!!!

Maki је рекао...

Ovo je divno. Kao tetka,redovno kupujem igracke i poklone za bratica ali sam malo ''smanjila'' sve pre 3 godine kada sam mu kupila 3 igracke za rodjendan u visini necije cele plate a moj Nikola je uzeo obicnu kartonsku kutiju i igrao se u njoj. Pametno dete:). Dok su mali treba im pokazati da ima toliko izbora da se zabave i da nije sve u racunarima. Nas dvoje smo pre nekoliko dana pravili zivotinjice od testa i jos uvek je pun utisaka.

Анониман је рекао...

Znaci sukoro svi heklamo:)

Jacina carobna kuhinja је рекао...

Preslatke idejice za dečije igračke, iz iskustva znam da su im prazne kutije i plastične flaše najomiljenija zabava, dok skupocene igračke vrlo brzo izgustiraju... kreativna deca ;) zato im je bolje napraviti ovako nešto rukom urađeno što će još više postaknuti njihovu neiscrpnu maštu... hvala mila za ove divne idejice :)

Unknown је рекао...

Ovo je prelepo sa ovim bi se i ja jos igrala.E da mi je da imam devojcicu sta cu kad imam dva decaka pa kod nas su muske stvari popularne.

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer