Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 20. мај 2011.

Miso Supa


Mnogi specijalisti u zdravstvu smatraju da Miso supa sprečava rak dojke.To zbog toga što je Miso supa bogata izoflavonima ,koji kako se veruje, svojim delovanjem sprečavaju blokiranje kanceroznih ćelija.Prema tom verovanju zene bi trebalo da piju dve do tri flaše Miso supe nedeljno da bi iskoristile ovo povoljno dejstvo.Miso supu sam otkrila slučajno jedne zime šetajuci se sa drugaricama sa Univerziteta za vreme pauze.Bio je hladan dan i odlučili smo da za ručak jedemo suši(koji ja inače redovno pravim kod kuće).Jedan simpatičan Japanac u suši prodavnici nam je besplatno(eh koja divna reč kad je kažeš studentu) ponudio šolju Miso supe.Popivši je, osetila sam se toplo ,čilo i zadovoljno.Tako nešto jednostavno pruži vam takvo zadovoljstvo.Ja je sad pravim redovno kod kuće.
Na razne načine.Pastu Miso kupujem. Jedna od mojih mnogih varijacija je sledeći recept:Probajte i vi nekog dana kad želite nešto da vas ugreje.
Miso supa je za Japanace moram imati.Miso je pasta koja se pravi od mešavine zrna soje i pirinča, soli , vode i kvasca.Ovakva mešavina se ostavlja u buretu da fermentira skoro tri godine.Još od ranih godina 7 veka Budisticki sveštenici su kreirali i koristili Miso.Bogata je vlaknima,proteinima, vitaminima i mineralima.Miso supu su koristili i Samuraji, Japanski ratnici zbog njene hranljivosti

Miso Supa sa pečurkama i brokoli sa susamom



6 šolja bistre supe od povrća
1/2 solje suvih Shi i take pečurki.
1 solju sampinjona(seckanih)
600 grama tofu (japanska presovana soja) isečena na kocke
2 –3 kašike Miso paste
½ šolje algi
Stavi supu od povrća da prokuva.Dodaj Shii Take i alge..Sve kuvaj oko 10 minuta.
Dodaj šampinjone i tofu
Izvadi oko pola šolje tečnosti umuti miso pastu .Dodaj u šerpu.
Ostavi supu da na laganoj vatri jos 5 minuta(ne da provri) .Gotovo! Prijatno



9 коментара:

lusitania је рекао...

rado bih pojela ovu juhu za rucak! lijepe su fotografije!

Ankica Vucetić Cepulo је рекао...

Znaš da bi je vrijedilo probati!

pera је рекао...

Meni se posebno dopada tradicionalizam koji provejava medju redovima i iz slika pocev od nacina serviranja pa na dalje...Supe su pravi izvor zdravlja i ovu bi svakako trebalo probati...

JA U KUHINJI... је рекао...

Fenomenalno, rado bi je sada jela :)

Tina Maxima је рекао...

ovo cu probati da napravim,ako imas neki recept sa shitakama,veoma bi mi znacilo zato sto sam pre neki dan dobila veliku kolicinu od jednog proizvodjaca -sto mlevenih sto susenih,pa bih da ih ukusno upotrebim,kissss:)

Miodrag Surac је рекао...

Japansku ranu obozavam, sushi jedem dvaput mesecno imam i video sa sushi receptom, miso supa ti je super. Pozdrav...

Анониман је рекао...

Tinamaxiam samo za tebe posatvicu recept za shiitake.To su tako ukusne gljive
I ja znam jednog proizvodjaca ovde koji proizvodi shii take i enokitake(one male bele).

Анониман је рекао...

A Miodraze nisam se iznenadila procitavsi d avolis japansku kuhinju.To id eu korak sa tim sto tebe preokupira.A zna se japanska kuhinja je jednostavna ali jako ukusna i lepa za oko:)

Branka - byB је рекао...

Super za ovaj recept ! Na miso juhu sam poprilično zaboravila, a jako mi je fina. Uz to je i jako zdrava. Odlična mi je ova tvoja, super izgleda !

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer