Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 22. јун 2016.

Da li se može zaraditi od blogovanja? * Can you make money from blogging?



Scroll down for English text

Ne bih znala. Imala sam Ad sence dosta godina na mom blogu. Osim što sam ostavila smernice šta od reklama ne želim na blogu, skoro da osim možda jednom u pola godine nisam pogledala koliko sam zaradila na tome.Sume su bile male možda za godinu 100 američkih dolara. Pre nego što su mi to isplatili, Google team me je obavestio da su primećene neregularnosti na mom blogu u vezi reklama i ladno su me odpisali iz tog programa . I slobodno mogu da kažem oteli mi pošteno zaradjen novac. Kada sam se formalno javila da mi bar objasne u čemu sam ja to bila neregularna ili koja je to aktivnost koja im je zasmetala, samo su mi odgovorili da su primili moju žalbu i ostaju pri svome..bez ikakvog obrazloženja. Tako da je na tom programu zaradio samo Google.

Nisam se mnogo osetila pogodjenom, jer je moj blog predstavljao moj hobi i ljubav prema kulinarstvu.

Pre izvesnog vremena pročitam jedan članak koji je napisao Jerry Low, mladić koji ima svoj blog :Shout me Loud i koji pristojno živi od svojih aktivnosti na blogu.

Prenosim prevod njegovog članka koji vrlo obiman, tako da slobodno preskočite ovaj tekst, ako vas ne zanima
***************************************************************************


Kako stvarati profit od svog  bloga? Moje lične zarade i  strategija prometa



Zaraditi za život putem bloga je 100% ostvarljivo. Ja zaradjujem za život blogovanjem i affiliate marketingom ( pripojenim reklamama),  od  2004 godine
Iako su se stvari promenile puno tokom posljednjih 12 godina, još uvek je moguće pokrenuti i imati profitabilan blog. Konkurencija je veća i oštrija  i blogeri moraju da multitask u mnogočemu, što nisu ranije radili.

Naprimer, kada je blogovanje započelo, moglo bi se jednostavno pisati postove, obratiti pažnju na ključne reči, napraviti nekoliko poprečnih promocija i lako privući nove čitaoce. Danas postoji puno više konkurencije i društveni mediji su došli u mix, na način  koji nismo očekivali pre deset godina.

Google je takođe postao prilično oštar sa web marketingom i SEO stručnjacima. Oni stalno menjaju algoritama i otežavaju malom čoveku da napravi trag u rezultatima tražilice. Više nego često ne, Google u osnovi označava SEO kao negativce
SEO (Search Engine Optimization ilti Optimalna Tražilica)




Međutim, još uvek ima dosta prostora za stvaranje uspešnog bloga. Vi jednostavno morate pronaći nove i pametnije načine kako doći do čitaalaca i postati profitabilan.

Sumnjate da i dalje da semože živeti od blogovanja? ? U maju 2016 , Harsh Agraval je zaradio preko $ 28,000 od  blogovanja i Pat Flinn je zaradio preko $ 150.000 na netu . Jedna od ključnih stvari koje Flin savetuje da uradite je da imate više izvora  prihoda . Oni su oboje ne oslanjaju samo na jednom izvoru , već koriste sve od prodaje knjiga i direktnog oglašavanje affiliate zarade do podcast sponzorstva.


Dakle , kako možete ponoviti mooj uspeh i  ljudi poput Pat Flinn i Harsh Agraval ?

PRVO :MORATE BITI U PROFITABILNOJ NIŠI

Ne možete samo slučajno izabrati nišu i pretpostaviti da ćete zaraditi novac na tome . Potrebno je da izaberete teme koje možete lako unovčiti.

Da , i imate strast za temu o kojoj pišete je važno - Hej , ti ćeš  blogovati o toj temi godinama - ali je isto tako važno da postoji novac, koji teče u tu nišu .
 * Koristite Google AdWords da biste videli koliko oglašivača ima tamo u svojoj niši i prosečne stope klik za različite ključne reči .
*  Koriste SpyFu da proverite kako mnogo oglašivači troše na izabranoj industriji - što više to bolje .
 * Prijava na affiliate mreže, kao što je CJ.com i tražite relevantne trgovce - proverite da li su njihove      Net Zarade ( zelena traka) dobro .
Moja primedba: Ovde sam samo dala ključne reči koje je Jerry Low davao u toku izlaganja. Vi sami morate pronači sve to i prostudirati . Znanje engleskog nije na odmet, mada se dosta toga na netu može lako prevoditi.





Oglašavači plaćaju $ 5.30 po kliku za ključnu reč " Self Publishing " . Da li možete da napravite blog koji ide oko ove teme ?




Oglašavači plaćaju $ 8.72 po kliku za ključne reči "Fotografija kursevi " . Drugim rečima , na $ 8.72 / klik ili $ 1,570 dnevno troškovi ( procena oglas potrošnja u svemu ) , oglašivači i dalje nemaju troškova, čak i ostvaruju profit iz ove pretrage.

ALI,  pre nego što zamišljate da ostvarite profit..

Dakle , sada ste izabrali nišu za koju mislite da možete napraviti profit od nje . Čekajte! Nemojte razmišljati o novcu kao svom prvom cilju.

Da , to je prilično lako zaraditi nekoliko dodatnih dolara preko AdSense-a ili prodajom reklamnog prostora ( kad imate saobraćaj da opravdava to ) ,Ne može se šivetiod blogovanja jednostavno zato što imate blog i malo saobraćaja.




Da budete uspešan bloger na dugoročno , morate biti tako korisno da rešavate potrebe ljudi u stvarnom životu . Ako nemate ovu veštinu , morate da je razvijete . Korisnost vašeg bloga je osnova vašeg dugoročnog uspeha . Nudite informacije koje niko drugi ne nudi . Odgovorite na pitanja  koja vaša ciljna publika ima . Budite apsolutno stručnjak u svojoj oblasti .

Vaš sadržaj bloga i marketing strategije ne znače ništa ako se ljudima ne rešava potreba  ili problem u životu  .
  • Pat Flin , u našem primeru , ima bogato iskustvo u pokretanje raznih biznisa i zaradi pasivno prihoda - ljudi žele da uče iz tog iskustva . Oni žele da ponovi ono što je uradio . Zaradio $ 150K u jednom mesecu je impresivno , a drugi žele da postignu isto.
           Lindsay sa bloga Pinch of Yum piše blogove o hrani, sa lepim fotografijama              i ukusnim detaljima, koji pomažu ljudima da kuvaju bolje . Lindsay donosi                stručnost u tome kako da se kuvaju jedinstvena jela , kao što je beli luk                      bosiljak piletina sa paradajz sosom i  puterom .

           Jon Loomer je postao- savetnik za Facebook marketing .

Poenta svega ovoga je da pre nego što skočite da napravite svoj postojeći ili novi blog profitabilnim , odvojite malo vremena da shvatite da li zaista može da pomogne ljudima i kako .
Kakvu vrednost možete  lično dodati toj niši ?


SLEDEĆE, Naći posetioce vašeg bloga

Da bi vaš blog  napravio profit , on mora imati dovoljno i ciljanog prometa . Ovo je momenat gde se koriste digitalne marketinške strategije kao što su društvene mreže , marketing sadržaji i SEO ( net pretraživaći) .

Vaša ciljna grupa su ljudi koji traže informacije relevantne za vašu nišu .

Dakle , ako je vaš blog o kuvanju kao što je Lindsay na Pinch of Yum , vaša cilj publika su ljudi u potrazi za kako - da kuvaju,  članke i recepte poput onih koje imate da ponudite . Vaša ciljna grupa su takođe ljudi koji vole i retvituju postove društvenih medija na Twitter . Ovi ljudi očigledno već vole ono što imate da ponudite .

Dobijanje pažnje ove ciljne grupe , međutim , nije lak zadatak . Moraš da budeš dobar u oba SEO (pretaživač)  i SMM ( Društveme mreže Marketing).. 
. Vi ćete želeti da da radite na razvoju svoje veštine u ovim oblastima . Što više ciljani saobraćaj navedete na svoj blog je , više novca će se  zaraditi od  tih posetilaca sajta .

PRIHOD = ciljanog prometa x stopa konverzije

Daću vam jedan primer da objasni kako se to radi :

Jedan bloger prodaje proizvod preko affiliate linka .
Prosečna stopa konverzije je 3 % .
U proseku , tri od svakih 100 posetilaca ,koji preko vas odu kod rekalmiranog obave kupovinu .
Ako pogledamo 200 posetilaca , onda , teoretski , imaćete šest affiliate prodaja .
Naravno ,  ovo sve radi  malo komplikovanije ali shvatili ste . To je igra brojeva . Morate da imate brojeve da napravite profit

GDE mogu naći ciljani prometa ?

To je sve u redu i dobro , možda se razmišlja , ali kako to neko može naći "  " saobraćaj . To je zapravo mnogo lakše nego što mislite .

U nastavku su neke brze ideje .


Facebook - Ovo je najveća socijalnih mreža  sa 1,65 milijarde aktivnih korisnika na gigantu Facebook Oglasi su dobar način da se dopre do svoje ciljne publike. Facebook vam omogućava da veoma specifično usmerili vrstu korisnika koji želite da ciljate i možete koristiti svoje ugrađene analitike za praćenje koliko je učinak oglasa.

Tviter - Većina Tviter korisnika su veoma aktivni. Tvit jednom, kada ljudi retvit, doći ćeš do svoje publike . Naravno, da ne možete da kontrolišete ko tvituje šta, ali možete kontrolisati svoju poruku. Tviter takođe nudi opcije oglašavanja.

Google - I dalje je pametna strategija da pokušate da  se rangirate visoko na Google pretraživaču. Pretraživači koji su u potrazi za ključne reči vezane za vašu nišu su kao "vruči kontakr", koji su zainteresovani za vašu temu. Iako se neće svi pretvoriti u visoko ciljani saobraćaj, neki će.

Pinterest - 90 +% su žene korisnici, što znači da ako je vaša niša  nešto za  šta su žene prvenstveno zainteresovane, potrebno je da u velikoj meri promovišete na ovoj medijskoj sajtu socijalne . Ovde je vrlo bitan vizuelni element, tako da je potrebno imati zaista fantastične slike za promociju na ovom sajtu.

Email - Izgradnja liste e-pošte vam omogućava da dopete do tih početnih posetiocima iznova i iznova, pretvarajući ih u goste i fanove. Jedan od vaših najvećih ciljeva konverzije treba da bude vaša mailing lista.

 BRZ PREGLED AKTIVNOSTI aktivnosti koje treba preduzeti Traffic Saveti

1. Facebook Ads

Kada je reč o korišćenju Facebook reklame, postoje neke ključne stvari koje ćete želeti imati na umu. Poslednja stvar koju želite je da potroše novac na oglase koji nisu uspešni.

Facebook Savet # 1: Pojačajte kampanju dok možete

Zapamtite: Profit = Prihod - Troškovi

Ako možete napraviti veći profit preko reklame - svakako ih pojačajte.

Facebook Reklama nudi brz i jednostavan način da steknete saobraćaj. Možete da ciljate audijenciju kod određenih interesa, digitalne aktivnosti, demografski, uz određene vrste životnih događaja, ili  koja živi na određenoj lokaciji.

Kada oglašavate na Facebook -morate  biti sigurni da  cena ne prelazi svoj prihod - tako da možete ostati profitabilni u svojoj reklamnoj kampanji. Možete pratiti konverziju koristeći Facebook piksel.

Isprobati različite vrste oglasa. Facebook vam daje mogućnost izbora za svrhu Vašeg oglasa. Da li želite samo da gledaoci kliknu na vaš sajt? Da li želite da ih pretvoriti u e-mail pretplatnika? Bez obzira na vaš cilj, Facebook će vam pomoći da  oglas stigne do Vaše željene publike.

Facebook Savet # 2: Uvek promovišite prednosti, ne vaš proizvod

Pre nego što čak kreirate oglas, morate da razmisle kako ćete predstaviti svoj proizvod ili uslugu 

Ponudite sadržaj ili proizvod kao rešenje ciljne grupe publike . Koji problem ili potreba se ovim reši ? Razmislite kako ljudi mogu koristiti Vaše oglase .



Korist = Saznate da govorite strani jezik lako; proizvod =  knjige.



Korist : Više klijenta sa SEO ( Optimizacija tražilice) servisom
.Proizvod : SEO Software

Facebook savet #3 : Pojačajte postove sa slikama



Studija Wishpond utvrdili je da će postovi na Facebooku  sa slikama dobiti oko 120% više angažmana od prosečnog posa bez slike ili albuma 

Foto albumi  ćezaista dobiti 180% više angažmana. Dakle, čini se da je više fotografija od koristi, to, uz pretpostavku da su visoko-kvalitetne fotografije koje nadopunjuju svoju temu. Te bi trebao iskoristiti svojim fotografijama / foto albumima.

Jedna od ideja kako iskoristiti ove zapanjujuće statistike je da se vaš foto album nadje u grafičkom članku.

Na primjđer, nedavno sam stvorio album ispunjen slikama iz prezentacijskih slajdova (vidi sliku ).


 Ukratko elaborirao je svakoj temi malo više u slikama i dodao neke relevantne linkove. Do sada, album je dosegnuo više od 140.000 ljudi. Bilo je 8000 klikova i 950+ stranica voli. To su prilično dobri rezultati za 120 $ ulaganja i dodatak 30 minuta rada sa moje strane u prenosu slajdova u slike i dodavanjem malo više detalja.

2. Blog komentiranje

Blog komentiranje tžje najčešće preskočen način za izgradnju blog prometa. To je uglavnom zbog toga što većina ljudi nije temeljita u tome (ja uključujem sebe u to). To me podsjžeća na to kakoje većini ljudi teško da  u razgovoru sa strancima budu uspešni. Međutim, obe su veštine mogu naučiti.

Ne, ja ne govorim o postavljanju svog linka, niti spam vlasnika bloga sa 'lep post, hvala' komentar.

To jednostavno ne funkcioniše. Ljudi smatraju to neželjeno ponašanje i to im se ne sviđa. U stvari, to čini da izgledate malo kao lenj kao vlasnik bloga.

S druge strane, dobar komentar čini vlasnika bloga i čitalacaynati\eljnim i žele saznati više o vama. I to je upravo ono što želite postići kada komentarišete tuđe blogove. Želite li da neko dođe na vaš blog i ostavi 'lep post "komentar, a zatim njihov link? Verovatno ne, tako da ne činite drugima.

Razmislite o tome na ovaj način ... Dajte ljudima koji čitaju vaš komentar razlog kako bi saznali više o vama. Budite informisani  i zanimljvi . Podijelite informacije koje će im pomoći.

Zatim, oni će biti mnogo više zainteresovani da kliknu na vaš link, kako bi saznali više. Naučite umeće pisanja smislenih komentara.




Ako planirate koristiti ovu taktiku za rast svoga bloga, ovde su dva zlatna pravila koja treba poštovati:

Uvek pišite veliki komentar. Ako nemate nešto dodati, ne ostavljajte komentar. A "hvala ti, super post" komentar ne ide nikako
Ostavite samo svoj link kad je to potrebno. Ne spam - to će ti se samo obiti o glavu i zaraditi neprijatelje umesto navijača.

Poboljšanje vaše stranice u SEO (tražilici)

Bolje mesto u pretrašnoj lestvici = više prometa i prihoda.

To je uistinu tako jednostavno.

Iako je istraživanje i poboljšanje  faktora kao što je dobivanje veza normalnim putem, naravno važno; stranica SEO je nešto, što ne treba uzeti olako.

I kad se govori o SEO stranice, mislim više od jednostavnih pogadjanja un aslovima i tagovima. Google koristi više od  ključnih reči , koristi ključne reči u naslovima, i sve one druge trikove koji se koriste . SEO je danas mnogo više od tih stvari. Moramo shvatiti, ili tačnije,pogadjati kako Google radi u moderno vreme.

Tokom godine pojavile su se brojne glasine o tome kako Google može promeniti svoj algoritam i dodati težinu korisničkom iskustvu kao tražilicu rang faktora. Neke od glasina su dokazane istinitim eksperimentima.

Na primer, prema Rand Fishkin eksperimenta - sada znamo da CTR (Klikanje kroz Sadržaj) ne utiče na rang na lestvici. Znajući to nam daje jedan jednostavno  način za poboljšanje web-lokacije  u tražilici rangu, Jednostavno poboljšati CTR na nivou net stranica za pretraživanje rezultata.

Koraci za poboljšanje CTR

Idi na Google Search Console (ranije G Webmaster Tools)
Idi promet pretraživanja> Traži Analytics> Generiranje popis od 100 upita s CTR i podatke o položaju
Izvoz podataka, otvorite datoteku u Excelu
Uporedite CTR svake stranice s prosečnom vrijednošću od svojih najboljih 100 upita
Pogledajte stranice sa niskim CTR i fino podešavanje na stranici faktora (kao što su oznaka i opis).


Rezimiramo

Za stvaranje profitabilnog bloga je potrebno puno vremena, truda i predumišljaja u strategiji koju ćete koristiti.Stvaranje ciljanog prometa je potrebno, koji možete ostvariti na razne načine, Nemojte se bojati isprobati nove stvari, jer Googleovi algoritmi se stalno menjaju i šta funkcioniše  s jednom publikom ili na jednom društvenim medijima stranice možda neće raditi s drugom. Dobra vest je, da se još uvijek može napraviti profit od svog bloga što je dokazano od strane mnogih blogera koji su nesebično podijelili svoj iskustva i prihod online. Vi samo morati biti spremni prilagoditi svoje trenutne metode.
******************************


Ako čitate ovo znači verovatno ste zainteresovani. Informacije su obilne ali pristupačne ako uložite vreme i primenite naučeno. Ovde se govori o 
zaradi za život blogovanjem. Ne zaboravite vi ste godinama  išli na školovanje da bi to postigli. Ovde nisu potrebne godine, samo čvrsta volja da se savladaju tehnike.

Ako imate pitanja, slobodno me pitajte. Ja sam od mnogih vas verovatno manje upućena ali imam sreću da poznajem ljude koji imaju to znanje i svakako ću preko njih pokušati da vam odgovorim

**************************************************************************************




Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer