Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 27. мај 2011.

Nezvani gost


Upoznajte Mrs Cat. Mislim da ima osam meseci  od kad se jednog jutra zalepila licem za vrata verande. Izgledala je blaga i promrzla.Naročito je izgledala gladna.Nekim čudom Pit bulli koji su je naravno prvo spazili nisu čak ni režali.Ipak ih odvedoh iz sobe i otvorih vrata.
Mi nismo imali mačku tako da  se oprostismo sa malo slanine i razblaženog mleka.Ona je to sve pojela, popila i..otišla da se sunča.
Naravno Cali je bila toliko radosna sa macom da je mama popustila i odlučila da je zadrži.
Dakle sledeće jutro poseta veterinaru..i gle jos jedno iznenadjenje
Da maca je zdrava i u blaženom je stanju.I tako u normalnom roku maca se pojavi sa pet mačića.
Koje smestimo u sobu za goste, zbog nedostatka boljeg rešenja i naročito zbog oposuma koji se noću muvaju oko kokošinjca, a nisam sigurna možda vole i mačiće.
.


Od svih ovih pet komada zadržimo jednog mačka ,damo mu ime Karamelo i ostale udomimo.

Tada su bili 8 nedelja.
Dakle Mrs Cat opet u korpu(koju smo kao pravi vlasnici mačke nabavili), kod veterinara.
Pa čestitam, reče on. Poznat mi beše taj osmeh od prošle posete, vaša mačka očekuje prinove..
Pa kad pre pobogu..
Dobro opet  kući.Prodje kol'ko treba da prodje i evo  nas u osmoj nedelji.Mrs Cat se okotila.Sedam komada i sve mačori.Zafrkavam Neustaršivog da to mora da je neki predznak.
Pronašli smo nove porodice za svih sedam i do nedelje će svi otići.
U momentu kad smo slikali ovde zadnje..nismo uspeli da uhvatimo svih sedam zajedno




U ponedeljak Mrs Cat ide kod veterinara.Nadam se da se taj nece osmehivati;)

28 коментара:

Jovana је рекао...

Hehehehe slatko sam se nasmejala draga!!Nisam ljubitelj mačaka ali ove su preslatke , medene su!! verujem da ih mala princeza obožava!!:-))

Анониман је рекао...

Presaltko društvo!
Lijep vikend ti želim:)

Dunja је рекао...

Sretne li mace, svaka čast. Mi smo ljubitelji mačaka, uvijek je barem jedna uz nas. Lijepo je da djete doživi tu ljepotu prirode i mačjeg potomstva.

Анониман је рекао...

@ Jovana.Jeste obozava ih ali ipak moram uvek biti tu kada uzme male u ruke i vikne BEBA ,jer se toliko raduje da ih steze kao ja nju;)

Анониман је рекао...

@Zondra Art hvala draga i tebi zelim lep vikend;)

Анониман је рекао...

@ Dunja ..upravu si veliku radost oseca:)

What's for dessert? је рекао...

Obožavam mačke! Imam Taru, D'Artagnana i četiri mačića koji će za par dana biti stari mjesec dana.

Stoga je sasvim logično što sam se rastopila nad ovim slikama. Ova druga tura je preslatka, svi žuti :)

Анониман је рекао...

Bice mi tesko da ih dam ..sve ali dve su dovoljne;)

Voja Radovanović је рекао...

Preslatki su...pošto i ja imam mačke ( dva mačora i dve mačke ) znam koliko su zanimljivi, i koliko radosti mogu da donesu...Drago mi je što i ti voliš mačke...da smo bliže mogli bi da se upoznaju...I moje mace su se skoro omacile...starija 4 mačeta a mladja dva...tako da se porodica polako širi...pozz i prijatan dan ti želim...:)

tanja је рекао...

Uh, rastopila sam se :)))))) Obozavam macke, imam (samo) jednu, jer zivim u stanu, ali da imam kucu s bastom, mislim da bih i ja dosla u iskusenje da udomim jos nekoliko macaka ;) U svakom slucaju, i pored svih prekrasnih, cakanih macica ti zelim da ti veterinar pri sljedecoj posjeti ne cestita- opet ;) Btw, mozda ne bi bilo lose macu sterilizovati, pa nece vise biti iznenadjenja... Veliki pozdrav iz Austrije u Novi Zeland :)

Maja је рекао...

Uh!! Za tvoje dobro nadam se da se i ovaj put veterinar neće osmjehivati jer ćeš morati tražiti nove udomitelje :D

Zorica Stajić је рекао...

Kako su slatki, divim se tvojoj dobroti! Zna maca-majka ko će njenu dečicu da zbrine...

Анониман је рекао...

@Tanja drago mi je da i ti volis i imas.Pa ja pored amcaka (dve sada) imam jos i tri ovce,dva kera, jednu kozu tri kosnice i masu kokoski..tako da dosta je;) A posete veterinaru jesu oba puta(i sad treci) u vezi sterilizacije:)

Анониман је рекао...

@Zora..pa jeste ko bi ovima mogao da odoli:)

razmisljam је рекао...

Поздрав за твоје маце од Мицике, Беке, Туфне, Тике и Фрлета.
( Мицика је мама, а ови остали су последица ветеринарових осмеха пре него што смо је / а после и Беку / стерилисали. Тако да знам о чему причаш.:) )

Анониман је рекао...

@Zeljka..steta sto nemamo ovde opciju postavljanja slika ..za ostale na komentarima da se nauzivamo:)

Nena3110 је рекао...

Divna priča o mačićima i ljubavi.
Vidim tu jedno malo luče, umiljato kao mače, ali više liči na devojčicu<3
Nešto se i kod nas menja, juče je u prepunom gradskom autobusu devojka stajala i u ruci držala prelepo sivo mače, a sinoć, u Zemunu, na svečanom otvaranju Lagunine knjižare, devojčica je u rukama držala minijaturnu kucu. I niko se nije bunio, ljudi su gledali sa simpatijama i smešili se:)

Анониман је рекао...

Jes to malo luce je moja najdraza maca:)

Sanela Mallory је рекао...

Kako su medeni! Ja baš sad imam malu macu staru oko 6 tjedana, njenu mamu udario je auto, pa se sad mi brinemo za macu.

Nale Coolinarija је рекао...

Heheheheheheeeee, napredna neka maca:)))) Preslatki su mačići. Ma, sve je slatko što je maleno:) Pozdrav

Unknown је рекао...

Krznena loptica:)

jasna varcakovic је рекао...

Slatka ti je djevojcica (a i mace s njom)!

Mia је рекао...

AWWW kittens : ))) a teddy bear ako je moguce jos vise je cute nego sam je zapamtila xoxoxo.
Odoh vratiti moje umorne sapice na prijasnji polozaj pa procitat jos sta zanimljivo ako ima LOL salim se.
hugs&love ....

Анониман је рекао...

Moja lutkica Mia.bas lepo sto si nasla put do mene;)

Mia је рекао...

: ))))
I to bez compasa cak sam uspjela
how's your day going ?

Анониман је рекао...

@Mia I knew you are clever girl.And beautifu:) Mismo super:)

Mia је рекао...

Thank you much : )))
tako meni moja kumica kaze a ja bi je pojela tad.
Uhhhh tek sad sad sjela kako treba my feet are freaking screaming at me ...

Branka - byB је рекао...

Svaka vam čast za ovu priču sa macom i njezinim mačićima, prekrasno !!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer