Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 9. март 2015.

Bami goreng (Indonežansko)


Bami Goreng ..Koliko ljudi ga naprave toliko recepta ima za njega. Ja volim ovaj Indonežanski


Sastojci

350 g malo širih suvih rezanaca
2 ulupana jaja
3 kašike ulja
500 g mesa po izboru,sitno seckanog . Ja sam koristila govedje
2 iseckana češnjaka belog luka
Rukohvat rezanog kupusa
2 kašičice iseckanog svežeg korijandera
1 kašičica djumbira u prahu
1/2 šolje bistre supe
1 crni luk grubo isečen u kriške
1 šargarepa isečena na kolut
1 tikvica isečena na kolutove
1 Kašika Sambal (crvena čili pasta)
1 Kašika Ketjap Manis (Indonžanski sladak Soja Sos)
so i biber po ukusu



Priprema

Skuvamo rezance, ocedimo i ostavimo sa strane.
Napravimo tanak omlet od jaja,isečemo na tanke štrafte  i ostavimo i to sa strane
U dubokom tiganju ili woku, dobro zagrejemo ulje.
Dinstamo meso sa belim lukom, djumbirom .Dodamo bistru supu dok je meso gotovo, oko 7 minuta.
Zatim dodamo ostalo povrče i zaćine i sve pirjamo oko 15 minuta.


Na kraju umešamo rezance i pospemo sečenim omletom.

Kod mene nema finalne slike..prebrzo se pojelo tj možda sam i zaboravila da slikam ali ideja kako, je tu.








 

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer