Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 4. септембар 2011.

Nagradice..Rewards

Ove dve nagrade su me  obradovale a šalje ih Elisabeth sa bloga Foodthriftandfinds http://foodandthriftfinds.blogspot.com/

Obavezno je posetite radi fantatsične stvari.
Treba da ih podelim na 20 blogova..10 x2.Da ne zvuči kao kliše ali ja pratim jako mnogo blogova (imam još dosta toga da  učim) i svaki ima nešto  interesantno..tako da ako vas nisam sada spomenula ne znači da vaš blog nije zaslužan.Hvala Elizabeth
(((
This 2 awards came to me through Elisabeth throughly interesting blogger on : http://foodandthriftfinds.blogspot.com/
Make sure you visit her;) I had to forward them to 2x 10 other bloggers .I follow a lot of blogs(haves still to learn alot) and it is honestly very hard to make a choice.So if i didn.t mention you doesn't mean you are not deserving.Thank you Elisabeth

Moj izbor /My choice

2.Nena
                                                       4.Sonia
                                                       5.Mary
                                                       6.Tim
                                                       7.Ozlem
                                                       8.Maja
     
                                                       9.Aarthi
                                                     10.Jasna
                                                     11.Vera
                                                     12,Nely
                                                     13.Mirjana
                                                     14.Kim
                                                     15.Tina
                                                     16.Branka
                                                     17.Tamara
                                                     18.Majlo
                                                     19.Quay Po
                                                     20.Tanja

24 коментара:

Kelly је рекао...

Very fun! Congrats all.

Elisabeth је рекао...

Hi Dzoli-Wow! you picked 20 bloggers to pass the awards to! That is wonderful:DDD
Thank you for passing on the awards, and mentioning me!
Hugs,

Mary Bergfeld је рекао...

Congratulations are being sent your way along with a big hug and thanks. I appreciate being included in the list of folks you've chosen to share the award with. I am honored. I hope you have a great day. Blessings...Mary

Nena3110 је рекао...

Hvala!
Sad je malo kasno za mene, sutra ću se pohvaliti nagradama!

jasna varcakovic је рекао...

Hvala drag sto sam na tvojoj listi.
Tebi lijepe cestitke!

Rick Watson је рекао...

Congratulations!
Have a great week.

mirjana је рекао...

Hvala ti od srca!!!
Lista je duga i sada si me ponovo dala u razmisljanje,ali kao sto i sama kazes ima dosta blogova,poneke nekada ne uspijem niti vidjeti ...

Sandra је рекао...

Congrats on well deserved award!!

Aarthi је рекао...

Congrats dear...You deserve it...Thankyou so much dear for passing it to me...I am really happy for it...

Анониман је рекао...

Congrats on your awards!

Sonia ~ Nasi Lemak Lover је рекао...

Thanks so much of giving me this lovely award.

J e l e n a је рекао...

Hvala Džoli! Ide na moju stranicu sa nagradama.

ps nadam se da ti je tata dobro i da je sve sada ok

Анониман је рекао...

Tta mi se potpuno oporavi ali ga iapk drzimo na oku.Hvala na pitanju:)

Diane је рекао...

Hi Dzoli Congratulations on the awards, thanks for thinking of me but you will see in my right hand column that that I am an award free blog. Diane

Анониман је рекао...

@Diane that's fine:) I did not notice taht and it is ok.Main thing behind this wards is the thought that says: I like your blog and read it with pleasure;)

TinaRBK је рекао...

Congrats on the award and thank you so much Dzoli for thinking of me! Have a great day!

Iiiii је рекао...

Hvala Dzoli, nagrade su jako slatke, samo ne znam na kojih 20 blogova da ih posaljem (mislim da pratim ukupno manje od 20 blogova:)!!!
Ali hvala u svakom slucaju, pocastvovana sam:)!!!

Анониман је рекао...

oa ne moras ni na jedan blog proslediti:) Ili na koliko zelis:))

Tim Vidra је рекао...

Thank you so very much! Honored to be mentioned.

E.A.T.

Kelly је рекао...

Fun award. Congrats to you!

Jayanthy Kumaran је рекао...

congrats on your well deserved awards dear..:)
keep rocking...
Tasty Appetite

Branka - byB је рекао...

Divna nagradica i hvala ti puno što si je i meni dodijelila. I hvala ti što pratiš moj blog !

Calibe'nin Mutfağı је рекао...

Hi Lovely Dzoli, thanks for your nice Comments..
Hugs
Cali

Jocie's Mom је рекао...

Congrats on your awards! Well deserved :)

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer