Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 12. јун 2011.

Optimizam i šta muzka znači u tome

Dok sam odrastala meni se uopšte nije dopadala muzika ,koju su moji vršnajci voleli.Nekako mi tekst iz tih pesama nije mogao leći. Previše negativnih reči (bitch npr= koje opisuju devojku, i F .ck.F..ck u svakoj drugoj.)
Možda je uticaj mojih roditelja prevagnuo ,a kod njih u kući čitavog dana se smenjuje etno   (ne turbo ,pu pu )srpska muzika, DjordjeBalasević, čijih se 18 albuma preselilo kod mene, i Jimmy Hendrix i Beatles i Simon i Garfunkel i još štošta iz njihovog vremena.
Čudo i moj brat , mada dosta stariji od mene ima sličan ukus.Dakle nas niste mogli naći kao redovne posetioce po klubovima,mada danas odem ponekad sa drugaricama.Možda smo bili preumorni od svih sportova kojima smo se u to vreme bavili.

Koliko je to imalo uticaja na naš dalji život?  Ja mislim poprilično i to u zdravom smeru.Šta vi mislite?

8 коментара:

Lastavitza је рекао...

O ovome bi se moglo nadugo i naširoko, ali vjerujem da je i muzika znatno igrala ulogu u izgradnji ličnosti. Neke ljude mirisi podsjete na prošlost, ja uspomene vežem uz pjesme.

Анониман је рекао...

Mogla si pomenuti neke;)

Kuvar za početnike је рекао...

Draga Džoli, ovo zaista jeste tema na koju se može napisati ozbiljna studija.Ipak,može i kratko da se kaže da je muzika zaista značajna u formiranju ukusa i standarda estetike.Ja sam odrastala uz muziku Pink Flojd-a, Deep Purple (uticaj mog brata)Bijelo Dugme, Azra,EKV,volela sam i Balaševića, tadašnji tzv Novi talas (Idoli pre svega...)ipak priznajem da sam u kafanama,na svadbama, ludela uz srceparajuće narodnjake i nekim čudom kad čuješ jedan znaš tekst svih ostalih...Zanimljivo je i to da sada, kao roditelj, nisam samo u prilici da vršim uticaj, već sam praktično pod uticajem svoje dece, pa sam tako zavolela i DŽastina Timberlejka,Bjonsi, Ejmi,ali sam zahvaljujući svojoj deci otkrila i klasičnu muziku i naučila da uživam uz večne note. Sve u svemu, ja bih zaključila, da muzika jeste bitan faktor formiranja ličnosti i da se zaista može reći:reci mi šta slušaš da znam ko si!
Ja sam više tip čoveka koji pridaje značaj rečima i za mene je vrhunska muzika ona koja se u mom mozgu konvertuje u poeziju i u tom smislu ja mogu da slušam sve, osim one muzike koja se zasniva na vulgarnosti: od pojave izvođača do teksta zbog koga crvenim i ježim se od užasa....ali priznajem da u društvu rado pevam:Ima jedna krčma u planini,vide joj se svetla... i onu:Lijepa je biiiiilaaaa zanosna Hanka...

Анониман је рекао...

Hvala Ankice za ovakvu anlaizu.To sam i htela reci ovim blogom.I meni su reci jako bitne..recimo Djole nema bozgzna kakav glas ali reci..

ivana је рекао...

Bas sam neki dan razmisljala o utjecaju glazbe na moj zivot: u muzici vidim poticaj, motivaciju, pjesme me pokrecu i sudjeluju u stvaranju sjećanja uz bok s mirisima i okusima. Najsnažniju povezanost s nekom muzikom, naravno, ostvarujem ako pronadjem sebe u tekstu. Cini mi se da ista stvar sa svim aspektima umjetnosti: blisko nam je ono sto kolidira s nasim svjetonazorom.
Palac gore za Djoleta...

Анониман је рекао...

Drago mi je da iam jos Djoletovih ljubitelja;)

Motivacija+optimizam је рекао...

Sama muzika nosi dobru poruku, sama melodija, energetski. Ne verujem da ima dobrih pesama, a da su one pune vulgarnih, da ne kažem degutantnih reci. Muzika je sjajna stvar, bez nje bi sve nekako bilo drugacije. Zivela muzika!

Unknown је рекао...

Danasnja "rap music" nema ritam a najviše nema postovanje prema drugima. Kao sto si rekla Dubravka u ove sadasnje pesme samo psuju i ponižavaju ne samo žene nego i muskarce. Starija muzika ima smisla i priču. Svaka pesma nesto lepo znaci. Zato zaljubljeni izaberu pesmu koju nazovu "naša pesma":))) Ta pesma objasnjava šta misle o jedno drugome i reci u pesmi su jako vazne. Primer pesme koju ja mnogo volim. "Im gonna love you like I'm gonna lose you". Volecu te zauvek kao da te vise nikada neću imati. Reci sve kazu!!!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer