недеља, 12. јун 2011.

Optimizam i šta muzka znači u tome

Dok sam odrastala meni se uopšte nije dopadala muzika ,koju su moji vršnajci voleli.Nekako mi tekst iz tih pesama nije mogao leći. Previše negativnih reči (bitch npr= koje opisuju devojku, i F .ck.F..ck u svakoj drugoj.)
Možda je uticaj mojih roditelja prevagnuo ,a kod njih u kući čitavog dana se smenjuje etno   (ne turbo ,pu pu )srpska muzika, DjordjeBalasević, čijih se 18 albuma preselilo kod mene, i Jimmy Hendrix i Beatles i Simon i Garfunkel i još štošta iz njihovog vremena.
Čudo i moj brat , mada dosta stariji od mene ima sličan ukus.Dakle nas niste mogli naći kao redovne posetioce po klubovima,mada danas odem ponekad sa drugaricama.Možda smo bili preumorni od svih sportova kojima smo se u to vreme bavili.

Koliko je to imalo uticaja na naš dalji život?  Ja mislim poprilično i to u zdravom smeru.Šta vi mislite?
Постави коментар
// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer