среда, 29. јун 2011.

Nije za vegeterijance




Negde sam pročitala da je naziv vegeterijanac postao još u stara vremena i da su tako zvali ljude koji nisu bili sposobni da love ili hvataju ribu.

E takav jedan dolazi kod mene na ručak pa sam čisto eksperimentalno spremila ovu topčidersku šniclu.Malo se vrpoljio ali posle dve čaše crnog vina ipak se (da ne uvredi domaćicu), odlučio da jede..sve pojeo i pohvalio ..kačkavalj.





Vrlo jednostavno..meso je pršuta (eh ko bi tome mogao odoleti) ,punjena kačkavaljem i sve ostalo je bas vegeterijansko.






Uvek me je u pozadini kao gurmana i kulinara interesovalo zašto ljudi postaju vegeterijanci i iako se možda odgovor čini vrlo jednostavan, kad se zadubite u to i nije tako.Da ne kažemo da ima još i milion podvrsta veheterijanaca ..iz religioznih razloga, odbojnost ideji da se jede meso životinja,zdravstvenih razloga i tome slično.

Što se mene tiče ja mislim da je mnogo važnije paziti na količinu zasićene masti, poreklo mesa koje se koristi i dobar balans i dovoljnost povrća uz sve to.

A što se mog vegeterijanca tiće da li je otišao zadovoljan..Ma ne brinite ništa ručak je sasvim uspeo a i on zna da ja pazim na sve gore navedeno.




Tako da evo već planira sledeći put dovešće i devojku i nije insistirao da jelo bude bez mesa.Hm..možda se usudim da mu ponudim nešto pileće.
Постави коментар
// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer