Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 19. јул 2018.

Kuligre: Tražimo Najbolji Recept Bosanske Kuhinje: 156. Keške




KEŠKE

Ovo jelo me doslovce oborilo s nogu i kuham ga skoro 30g.7Ogod. u Zagrebu je bio prekrasan restoran u kojem je sve bilo puno gostiju i odisalo prekrasnom atmosverom i mio mirisima.Upoznala sam vlasnicu restorana mnogo godina kasnije i koja me naučila kuhati KEŠKE. jelo se u Bosni pripremalo za Božic i radilo se u katolickim obiteljima.Poseban je bio ritual oko cišcenja pšenice.Danas se burgul pšenica može kupiti oljustena i jelo je prije spremljeno.



Potrebna su samo 4 sastojka,a to je domaca kokoš iz eko uzgoja,pšenica,maslac i sol.
Kokoš od 3-4 kg fino ocišcena stavi se u vodu i kuha se dok se ne raspadne.
Kokoš izvaditi i u vodu staviti 1kg oljustene pšenice i kuhati dok ne omekne.
Kokoš ocistiti od kože i kostiju ,prstima meso raskomadati na male komade i dodati pšenici da se sve sljubi.
Staviti na hladno mjesto.
Prije posluživanja staviti na tavicu da se zagrije ,servirati na tanjur,posoliti i preliti vrucim maslacem.Isprobajre ovo zaboravljeno jelo koje ce vam osvoji nepce kao i meni i zahvalna sam baki Zori što me naucila mnoga bosanska jela.


Srdacan pozdrav svim članicama i uspjeh u takmicenju.
Božica Cundekovic  Rožankovic

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer