Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 25. јун 2018.

Kuligre: Tražimo najbolji RECEPT BOSANSKE KUHINJE


Dobila sam Bosanski Kuvar i oduševila sam se Bosanskom kuhinjom. Mada kuvar ima ograničeni broj recepta i više opisuje običaje i sitoriju Bosanskih jela., što mi je kao što vi koji me pratite znate takodje veoma interesantno.

Zato sam odlučila da ove igre budu u znaku Bosanske kuhinje i već sad se radujem receptima koje ćete mi slati. Broj recepta je neograničen ali svaki mora imati bar dve slike. 
Žiri ovoga puta nam je Sabi, moja You Tube koleginica koju možete pratiti  na njenom YOU TUBE kanalu . Hvala joj što je pristala na ovu nikada laku dužnost.




Svoje recepte kao i do sada možete slati na mail : kuligre3@gmail.com

Igre počinju 01 Jula i završavaju se 21 Jula u ponoć po evropskom vremenu.

I naravno nagrade kojih ima 3

Prva nagrade je : Aparat za pravljenje sladoleda. Sretno leto!






Druga nagrada :Vafl mejker 

Treća Nagrada : Toster


Pobednike ćemo objaviti 25 jula.

Vi koji redovno učestvujete u Kuligrama već znate, a za ove koji nam se prvi put priključe da ponovim : Recepti moraju biti u Vašoj izradi i mogu već biti objavljivani.

SVIMA SRETNO!!





Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer