Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 5. септембар 2016.

Kuligre : Najbolji Recept moje bake i Zidna kuvarica 81


Sandra Novaković kao svoj prilog , šalje recept za bakinu integralnu pogaću i lepu priču uz to.. Sretno!


Sećam se moje bake koja je svaki dan mesila pogaču i pekla je u smederevcu.... bilo da je leto ili zima smederevac se lozžo i pekla se pogača. Tada je bilo lako naći brašno od celog zrna i svaki dan se uzimalo sveže sa vodenice. Ovih dana sam bila u Šumadiji i prolazeći pored vodenice odlučih da kupim brašno i napravim ovu bakinu pogaču. Ja je nisam pekla u smederevcu, ali sam uživala u njoj i prisećala se moje bake i onih divnih dana...
Bakina pogaca

Sastojci

1 kvasac
250ml mleka
250ml vode
1 kasšičica šećera
2 kašičice soli
2 kašike topljene masti
1 kg pšeničnog brašna od celog zrna
1 šaka različitog zrnevlja( susam, suncokret, golica)

Priprema

Kvasac izmrviti učciniji i dodati malo toplog mleka i kašičicu šećera. Zatim umešati malo brašna i ostaviti na toplom mestu da se kvasac podigne. U činiji izmešati ostatak toplog mleka, vodu, topljenu mast. Dodati  šaku zrnevlja i  nadošli kvasac . So izmešati sa brašnom, pa polako dodavati u činiju i umesiti testo. Ostaviti na toplo mesto da se podigne. Kad se testo podigne premesiti ga i oblikovati pogaču. Pokriti krpom i ostaviti da se digne. Zaseći na par mesta ostrim nozem i pecićna 200C da lepo porumeni. Pečenu pogaču poprskati vodom i pokriti da kora  omekani.

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer