Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 7. септембар 2016.

Kuligre: Najbolji Recept moje bake i Zidna kuvarica 83


Tatjana Stojanović, poslal je ovaj recept za Pindjur. Sretno!

POTREBNO JE:

1,5 kg seckanih paprika razne boje(zelene,žute,crvene)
1 kg paradajza
1 glavica belog luka
1 veza peršunovog lišća
1 veza celerovog lišća
1 časa(od jogurta)ulja
2 čaše sirćeta
1,5 čaša šećera,
1 konzervans
2 kašike soli



PRIPREMA:

Staviti u veću serpu sirće,ulje,šećer,i konzervans.
Staviti serpu na ringlu pa pustiti da malo prokuva da se otopi secer.
U vrelu vodu potopiti paradajz, pa ga ostaviti tako 5 minuta
Zatim mu oljuštiti ljusku pa ga iseckati na kocke.
Staviti u šerpu seckanu papriku,seckani paradajz,seckani beli luk,seckano lisće,posoliti po ukusu,oko 2 kašike.
Zatim kuvati sve zajedno oko 15 minuta.
Vruć pindjur sipati u tegle i zatvoriti metalnim čepom.

PO OVOM RECEPTU JE MOJA BABA PRAVILA PINDJUR ,MOJA MAMA JE NASLEDILA RECEPT OD NJE, A JA OD MOJE MAME.

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer