Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 18. април 2011.

Priroda nas može hraniti besplatno


Samo kad bi smo želeli da se naoružamo znanjem priroda bi nas sigurno nagradila svojim obilnim i uz to besplatnim voćem i povrćem a lovce još mesom...ribolovce morem punim ribe školjki i ostalih jestivih delikatesa.
Ovih dana , pošto je komercijani praziluk obran , prodat , spremljen, delom pojeden ,evo pojavio se i divlji praziluk ne manje ukusan pa da skuvamo nešto i od njega.

Dakle kratka šetnja do šume , naberemo pregršt i očistimo i skuvamo vrlo ukusnu supu od divljeg praziluka.

6 коментара:

pera је рекао...

Bravo Dzoli! Prava tema:) E sad jos samo da degustiramo predmet bloga:)

mikele9 је рекао...

Čaj od Majčine dušice pijem umesto vode, takođe, od Žalfije, Nane, Ruzmarina a koristim ih i kao začine. Naravno i Bosiljak.
Tartufe sam jeo u Istri kod drugara.
Pozdrav,
Mikele

Анониман је рекао...

A da nesto zasadiš?:)

pera је рекао...

Dobre zemlje parcela i zivota stvaranje poceti moze...

Nale Coolinarija је рекао...

Mislim da je to sremuš ili medvedji luk, kako ga ovde još zovemo. Ovo je moje omiljeno divlje povrće. Svako proleće to je non-stop na mom stolu. Malo i dosadi, ali iskoristim ga do maksimuma. Priroda je široke ruke a mi smo se, kao civilizacija, toliko udaljili od nje i ne možemo prepoznati ni najosnovnije biljne vrste koje bi nam život značile.
Sve pohvale za post:)

Анониман је рекао...

Da taj je:) Mislila sam da napisem post o svim biljkama koje ja u prirodi ubiram iako nisam neki preveliki poznavalac ali naucih one koje su kod mene u okolini.A neke su tako ukusne!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer