Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 21. април 2011.

Jesen moje mladosti u Zemlji većitog proleća.

Vi koji pratite moje pisanje znate da zemlja u kojoj živim još nosi i naziv Zemlja večitog proleća.
To je zato sto ovde uvek čak i zimi ponešto cveta i zeleni se.
Po kalendaru počela je jesen.Nikad ne žalim da je leto prošlo.Zato što je jesen godišnje doba izobilja boja i emocija.
Kaleidoskop koji se proteže i tka u život svakoga dana ..zlatno žute boje svih nijansi..mir svuda oko tebe..rosa u rano jutro i bonaca do u nedogled.
Uz jesen naravno ide i malo sete u pravečerje..Događa se to u jesenje noći kada pada kestenje po asvaltu
i kada se čuju psi u daljini,
i kada se tako neopisivo javlja čežnja za nekim ko bi bio dobar, naš, blizak, intiman, drag, i kome bi mogli da pišemo pismo. Ispovedali bismo mu sve što leži u nama. Pisali bi mu pisali, a njega nema.
Jesen moje mladosti je divna paleta  svega što sačinjava život.



















 Bašta je još uvek puna aromatičnog bilja i ostalih dragulja koji će nas obradovati u tanjiru, još uvek u predvečerje mada u džemperima sedimo na verandi ispod jasmina i gledamo porodicu Mr.Higginsa, kako se tromo kreće pravo prema mestu gde se drži hrana za mačke iz kojih se obilno polsužuju.I pit bulli su se navikli na njih kao sastavni deo naše male familije
Mr Higgins Family
I Cali voli jesen  , još uvek može da jede i njeno omiljeno voće ,sladoled


8 коментара:

pera је рекао...

Slike prirode su vrlo inspirativne i siguran sam da neki slikar ne bi odoleo a da ne prenese na platno ono sto vidi...predivno zaista...

Анониман је рекао...

Ah pa ne samo jedan ..jesen je baš zbog svojih boja omiljena slikarima mnogim

pera је рекао...

Jesen je divna...odmah se setim gomile opalog lisca koje prekrivaju put...a onda i vetra koji ih razdragano podize na ples...

Nale Coolinarija је рекао...

Kakva poetska duša:) Divno opisano i zaista pretapaš reči u doživljaje. Volim ljude koji u svemu vide specifičnu lepotu tj. i hladno vreme,kiše i vetar umeš da shvatiš u srži njihovoj. Pozdrav za familiju Higgins:) preslatki su.

Анониман је рекао...

Hehhe pozdravicu ih.Milsim d aih jedino macke ne vole (ali ih se plase) jer im otimaju hranu.Mada kad vidis moje amcke mogle bi i na dijetu;)

Анониман је рекао...

A mene je odusevila ova tvoja musavica Cali i ja bih je svu istipkala po cenu da je razljutim.Uzelela sam se male dece,moram da pitam ovu moju smizlu sta ona misli o tom pitanju,mislim o natalitetu.Vec znam odgovor,grrrrr,pa imam tek 21 god.Da tacno za 10 dana bice punopunopuno letna,tako je govorila kao mala.

Анониман је рекао...

Neces verovati od kad se rodila Megi(beba cudo, okojoj cu uskoro pisati) ija sam konstantno u bebinskom stanju...:)

sandra је рекао...

skoro sam citala tekst jednog naseg glumca, kaze na je na novom zelandu video boje za koje nija znao ni da postoje. jesen je raskosna svuda, a mogu misliti tek tu

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer