понедељак, 16. мај 2011.

Kako me farba moja Cali

Da da, zove se kao i moja ćerka ,moja najbolja drugarica Cali.
Poznajemo se još iz osnovne škole .I kao da se još sećam dana  kada sam ušla u učionicu zbunjena , bez znanja engleskog jezika.Srećom bilo je dosta osmeha i sve je zvučalo nekako dobrodošlicom ,ali tek kasnije sam shvatila da je učiteljica pitala: Ko bi zeleo da sedim pored njega i da se javila Cali.

Ona je bila krupna Maorska devojčica sa kojom nije bilo šale.Tako su je bar doživljavala druga deca ,valjda zbog toga što je izgledala već tada starija nekoliko godina.Ustvari Cali je najtoplija osoba ,šitokog srca i umetnicke duse koju bi svako poželeo za prijatelja, a eto ja sam imala sreće da je upoznam i da dobijem mesto u njenom životu.

Neću sad  opisivati naše avanture i dogadjaje dok smo odrastale (neke stvari je bolje sačuvati za sebe)
I tako pre nego što padnem u zanos  pa počnem ono ..od Kulina Bana

Razlog ovom blogu je da me Cali redovno 'farba' od glave do pete.
Ona je studirala i postala  filmski make up artist. ja je uvek zezam pa kažem :jel za horror filmove.Ovo naročito kad mene dotera:)

E, ja sad nisam nešto u tom stilu šminkanja..vrlo malo i vrlo retko ali ona voli da vežba na meni, pa kako da odbijem najboljoj drugarici.Evo prilažem dokaze kako to ponekad izgleda.I ne brinite osim ako je Noć veštica, u grad ne izlazim tako












Постави коментар
// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer