Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 1. октобар 2016.

Vitaminski tanjir * Vitamine platter


Scroll down for Recipe in English

Za sebe mogu da kažem da bi važila ona : Od sveg mesa , najviše volim salatu. Toliko raznih ukusa i aroma , osvoji mi sva čula. Meni bi ovo mogao biti ručak ali većinom se služi kod nas uz glavno jelo. Kako je jedu kao prilog, više ostane meni.

Sastojci

Malo zelene salate
1/2 crvenog luka, isečenog na tanke listiće
4 manja paradajza , isečena na kolutove
1 avokado, isečen na kriške
1 krasravac, isečen na tanke kolutove
1/2 crvene babure isečene na kockice
100 g feta sira, isečeno na kockice
Devičansko maslinovo ulje, so, biber i balzamik vinegreta




Priprema

Isečemo sve povrće , pa slažemo red po red. Prelijemo maslinovim uljem i vinegretom idodamo so i biber.



***********************************************************************

Vitamine platter



When it comes to me, I could use the saying : From all meats I love salad the best. It just satisfies all my senses.
Here we serve it as side dish, which means little helpings for others and the rest for me!

Ingredients

Some green leaves
4 small tomatoes, sliced
1 avocado
1/2 red onion, thinly sliced
1 cucumber, thinly sliced
1/2 red pepper , sliced
100 g feta cheese in little cubes
Virgin olive oil, balsamic vinaigrette
salt and pepper, to taste



Create

Prepare , slice, cube wash your ingredients
Arrange layers as you like on your plate and sprinkle with generous amount of olive oil and some vinaigrette



Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer