Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 17. мај 2011.

Marokanski ćevapi sa paradajz salsom


Mi ovo zovemo ćevapi zato što tako izgleda , ukus im je zbog začina fenomenalan  i odlično idu uz
salsu od paradajza za koju takodje postavljam recept.Nisam stavila u naslovu ali sledi i nesto da se zasladimo na kraju ali otom potom.

  • 700grama mlevenog mesa od jagnjeta 
  • pola šolje indijskog oraha,koji  grubo naseckamo.
  • 1 kašičica kima
  • 1 kašičica paprike
  • Rukohvat nasečenog korijandera
  • Stapići, 6 do 10 zavisno kako velike ćevape pravite
  • So & biber
  • Jogurt
Izmešaj sve u činiji osim jogurta.Mešaj rukama ili varjačom
Mešavina treba da bude dovoljno lepljiva da bi se održala na štapićima


Sad od mešavine mesa napravi male kobasice, i stavi ih na štapiće.
Uncooked Moroccan lamb skewers on platerecipe


Sad to sve poredjaj na tanjir i ostavi u frižideru da stoji 1 sat.


Možete ih grilati ili peći kako više volite
Cooked Moroccan lamb skewers on platerecipe



Garnirajte sa jogurtom i svežim korijanderom, može se fino jesti uz kuskus i salatu


Moroccan lamb skewers recipe


Paradajz Salsa

Sveža salsa od paradjza ide uz tako mnogo jela , vrlo je ukusna i divan dodatak .Tajna dobre salse je u zrelom paradajzu i u sobnoj temperaturi svih sastojaka.




Sastojci

  • 1 paprika
  • 1 crveni luk
  • 1 velika ljuta papričica
  • Rukohvat svežeg korijandera, seckanog
  • Maslinovo ulje
  • Crveno vinsko sirće
  • Sok od 1 limuna
  • 4 zrela paradajza
Isecite paradajz na male komade, i tako i papriku, luk i papričicu.Malo crvenog vinskog sirćeta, soka od limuna i maslinovog ulja.



Paradajz salsa  ako je pravite u većoj količini ostaće sveža u frižideru, nekoliko dana.

Mango lassi

Obožavam ovo piće , zato što obožavam i mango.Vrlo je lako i jedino što može da ode pogrešno je izbor manga.


Potrebno je
  • 1 zreo mango
  • 1 šolja nezasladjenog jogurta
  • 1/2 - 1  šolja mleka zavisi kako gusto želite da napravite
  • 2 - 4 kašičice šećera, opet zavisi kako slatko ovo želite
  • Nekoliko listova  sveže nane
  • 4 male kocke leda
  • Ova količina je dovoljna za dve čaše ovog napitka.
Oljušti mango, i iseci ga na komadiće, dodaj ostale sastojke u blender.Pažljivo sa kockama leda, da ne isprskaju.celu kuhinju.



20 коментара:

jasna varcakovic је рекао...

Fenomenalni recepti, posebno mi se dopada Marokanska verzija cevapa.
Mislm da Cashew zovu Indijskim orahom.

Анониман је рекао...

Da da sad se stih Indijski orah:) Hvala Jasna:)

Jovana је рекао...

Sjajan kompletan ručak !! ODLIČNO DRAGA!

Dunja је рекао...

Joj kako je ovo dobro.

Анониман је рекао...

@Jovana bas sto kazes od a do sh:)

Анониман је рекао...

@Dunja slobobodno probaj bar..lassi:)

Nale Coolinarija је рекао...

Obožavam nove stvari i raduje me kad postavljaš novitete... Em, novo za mene, em dobroooo! Pozdrav

Bite my cake је рекао...

Ovo mi zovemo šiš čevapi, mislim da je to to, odlični su ti! Jako fina kombinacija s ovom salsom, a za mango lassi sam čula ali nisam nikad probala, djeluje mi baš ukusno

Unknown је рекао...

Ziveli cevapi:)

Анониман је рекао...

Poz nale;) kako se obradovah kad videh da si opet tu;).

Анониман је рекао...

@Tamara hvala na dopuni, znaci iako nismo znali kako bili smo blizu;) .Obavezno probaj Lassi narocito u vrucim danima tako je osvezavajuce a bogami i ukusno:)

Анониман је рекао...

@Mole pa i ja kazem neka zive..dok ih ne pojedemo:)

tanja је рекао...

Ovo je bas odlican rucak... Sis cevap (kako dobro izgleda!) uz super salsu, a za osvjezenje mango lassi. Kako samo obozavam mango lassi!!! :) Evo kako ga ja pravim: http://tanjascookingcorner.blogspot.com/search/label/mango

Tina Maxima је рекао...

uh,kakav post da coveku krene voda na usta:))

Анониман је рекао...

@Tanja..super je i tvoj lassi;)Tinamaximadrago nam je;)

Maja је рекао...

Nisam neki ljubitelj crvenog mesa, ali znam da bi mi se ovo definitivno svidilo!! Spremam receptić :)
O mangu neću da pričam (obožavam ga, ali tu se rijetko kada nađe neki ukusni, zreli i sočan... Većinom nam dolaze zeleni s okusom palme, toliko tvrdi da zube polomiš). Divno!!

Анониман је рекао...

Zeleni mango..imala sam po enki put kad ih uzmem z akasnije upotrebu.Jesi li probala d aga ostavis da 'sazri'.Mada zavisno od toga kako je transportovan moze lako da se desi da samo istruli...

Unknown је рекао...

E ne bi se meni oni ovako izlezavali u tanjiru...;)

Анониман је рекао...

Ma to samo dok su se usliakli:)

Branka - byB је рекао...

Super ! Čevapi i salsa su odlični. Moji vole čevape, jednom ću im ove napraviti ! A mango, ti sam zastala jer je mango i moje omiljeno voće i stalno tražim neki novi način za iskoristiti ga. Ovaj lassi ću sigurno ubrzo napraviti.

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer