Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 16. мај 2011.

Kako me farba moja Cali

Da da, zove se kao i moja ćerka ,moja najbolja drugarica Cali.
Poznajemo se još iz osnovne škole .I kao da se još sećam dana  kada sam ušla u učionicu zbunjena , bez znanja engleskog jezika.Srećom bilo je dosta osmeha i sve je zvučalo nekako dobrodošlicom ,ali tek kasnije sam shvatila da je učiteljica pitala: Ko bi zeleo da sedim pored njega i da se javila Cali.

Ona je bila krupna Maorska devojčica sa kojom nije bilo šale.Tako su je bar doživljavala druga deca ,valjda zbog toga što je izgledala već tada starija nekoliko godina.Ustvari Cali je najtoplija osoba ,šitokog srca i umetnicke duse koju bi svako poželeo za prijatelja, a eto ja sam imala sreće da je upoznam i da dobijem mesto u njenom životu.

Neću sad  opisivati naše avanture i dogadjaje dok smo odrastale (neke stvari je bolje sačuvati za sebe)
I tako pre nego što padnem u zanos  pa počnem ono ..od Kulina Bana

Razlog ovom blogu je da me Cali redovno 'farba' od glave do pete.
Ona je studirala i postala  filmski make up artist. ja je uvek zezam pa kažem :jel za horror filmove.Ovo naročito kad mene dotera:)

E, ja sad nisam nešto u tom stilu šminkanja..vrlo malo i vrlo retko ali ona voli da vežba na meni, pa kako da odbijem najboljoj drugarici.Evo prilažem dokaze kako to ponekad izgleda.I ne brinite osim ako je Noć veštica, u grad ne izlazim tako












17 коментара:

jasna varcakovic је рекао...

Kakav divan post o prijateljstvu!
Jos puno zajednickog 'farbanja' i ostalih luckastih momenata

Анониман је рекао...

E toga imamo dovoljno tih luckastih :) Svake godine nas 7 drugarica, koje se poznajemo dosta dugo godina, idemo za doček Nove Godine na Vanuatu odakle jedna od njih poreklom.Možeš misliti..ludiranja.Who let the cats out huhu huh:)))

tanja је рекао...

Jako simpatican post o dugogodisnjem prijateljstvu! Vidi se da se ludo zabavljate;)

Nena3110 је рекао...

Divno je imati i negovati takvo prijateljstvo.
A lepo se i zabavljate!
Molim te da mi se javiš na mail, jer ja ne vidim da si svoj stavila na blog, dok ćeš moj naći na mom blogu.
Kiss!

Анониман је рекао...

@Tanja , i nase mame su prijateljice;)

Анониман је рекао...

@ Nena poslato:)

♥byAnja је рекао...

predivne su fotografije!!!mnogo mi se svidja make up

Анониман је рекао...

Uh hvala Anja;) I meni dok sam u kuci;)

pera је рекао...

Osim sto lepo izgledaju te sare su i odraz talenta...

Анониман је рекао...

pero ovo cu joj preneti..obradovace se;)Jos kad joj akzem od jednog maestra koji zna sve o bojama;)

Unknown је рекао...

E sad mi pade na pamet kako bi sve izgledalo da je kojim slucajem imala pri ruci malo vece cetkice;)

Анониман је рекао...

Hehhe Mole ne smem ni da zamisljam;)

Анониман је рекао...

Bas ste slatke obe...a sminkanje joj je jako originalno i vidi se da je umetnicka dusa...ja bih se ipak odlucila za manikir:)))))

Unknown је рекао...

Sve je stvar ukusa mada jedinstvenost uvek daje posebnu lepotu dekoraciji cije su varijante bezbrojne uz pomoc maste...

Анониман је рекао...

Mole kad ti to kazes ne mogu nego da se slozim s astrucnjakom:)

Branka - byB је рекао...

Super post i priča o divnom prijateljstvu. odličan je make-up i noktići. Cure uživajte još dugo zajedno !

Unknown је рекао...

Cali is a true professional and a true friend. Her work is very realistic. Experience is very much a positive for Cali. A best friend is someone who will be there in good & in bad times. Someone who cares no matter what happens. Someone who will travel from afar to make you chicken noodle soup when they hear you are sick with the flu. A true friend is good people. Cali is obviously good people who cares and will always be there. Good people are a far & few. Cherish them don't lose them. 😊😊😊

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer