Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 16. фебруар 2014.

Riba i spanać

 
 
Na Novom Zelandu nemamo mnogo rečne ribe.Ali zato je morska u izobilju.Pecamo I sami, a nema šanse da ne ulovimo.Moja omiljena je snapper koju  ne bih znala da prevedem
 
Nema kostiju osim one srednje I sasvim se lako filira.Svi moji prijatelji se cčude kako sam jamajstor u filiranju cele ribe ,a neznaju da je to process koji se u našoj kući odvijao dok  sam bila  još mala,jer je moj tata strastveni pecaroš ,bio I u Beogradu.I dobro se sećam kako ga komšije ispod našeg stana uvek zadirkuju da će istrpeti njegovo lupanje projine neke lopte za mamac o pod kuhinje, ako im donese nešto što ulovi.
Pa tu je nastala I ljubav prema jelima od ribe ,koja I dan danas traje.na sreću jer je ovde zaista ima mnogo.I ne samo ribe već I ostalih morskih plodova
Ovaj snapper sam spemila ovako
Potrebno je
3 fileta snappera( ili koju ribu  već imate)
200 grama prezli
2 limuna
1 kg spanaća
Ja cak ni ne uvaljam ribu  ono prvo  u jaje pa u mrve.
Ovako bude super.I  spanać samo malo poparim.Ponekad napravim I bešamel sos ili sos hollandaise.Ali najviše volim ovako jednostavno-Sa limunom koji pečem uz ribu
Serviram sa krompir pireom. Prijatno
 
 
 
 










Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer