Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 13. јун 2011.

Sladoled od zelenog čaja

Za vas koji ste u letu, ovo je brzo i divno osveženje.





Samo ako uspete da pronađete zeleni čaj u prahu. Ovo je brz sladoled koji će se svima svideti. Ja ga obožavam. Kod japanske kuhinje sve je tako čisto i ukusno. Oni ne komplikuju svoja jela. Samo dok im uhvatite začine, bićete iznenađeni.
Zeleni čaj dobija se obradom listova čajne biljke Camellia sinensis – visokog žbuna sa sitnim, sjajnim, nazubljenim listicćma. Biljka se obradjuje parom i suši na vazduhu, da se ne bi uništili enzimi. Ovaj napitak sadrži dragocene supstance kao sto su polifenol, katehin, kvercetin, kofein, teofilin, teobromin, vitamin C, E, B i K, minerale i oligoelemente, cink, kalijum, magnezijum, koji imaju diuretička svojstva. Veoma je moćan antioksidant jer sprečava aktivnost slobodnih radikala koji uzrokuju pojavu malignih, kardiovaskularnih i drugih bolesti. Osim toga, čisti telo od toksina, ubrzava metabolizam, ublažava bolove, usporava proces starenja i smanjuje nivo holesterola u krvi. Delotvoran je i protiv upala, regulise rad štitne šlezde, deluje protiv depresije, otklanja reumatske tegobe, stiti od karijesa, regeneriše jetru.Mislila sam ako uspete da pronadjete čaj da ga i koristite zao ostalo a ne samo za sladoled:)



3/4šolje mleka
2žumanca
5kašika šećera
3/4šolje šlaga
1kačika zelenog čaja u prahu
3kašike vruće vode

Pomešaj puder zelenog čaja u maloj činiji i ostavi sa strane.


Ulupaj žumanca i dodaj šećer.Dobro izmiksaj


Postepeno dodaj mleko i miksaj dobro


Kuvaj na tihoj vatri i mešaj konstantno. Kada se smesa zgusnula skloni sa vatre. Kada se ohladi dodaj rastvorenu masu zelenog čaja. Dodaj člag i pazžjivo mešaj. Sipaj smesu u sud (ja koristim pleh za hleb  i stavi u zamrzivač. Još nekoliko puta promešaj (izvadi iz zamrzivača i to uradi).


* Zeleni caj u prahu ze zove Macha

11 коментара:

Nale Coolinarija је рекао...

Ovo jeste jako lepo, al kod mene nisam videl ovaj cajcic... Bas divno izgleda

Nina је рекао...

Uh,obožavam zeleni čaj,ako ga nađem u prahu,pravim ovaj sladoled ;))Super!

Bite my cake је рекао...

Macha prah sam tražila kako bih isprobala neke recepte, silno me zanimalo što je to, ali nisam našla kod nas. Super ti izgleda ovaj sladoled!

Анониман је рекао...

Ako nema neka prodavnica koja prodaje azijske specijalitete jedna od mogucnosti je recimo pordavnica koja prodaju makrobioticku hranu..mada te znaju da budu vrlo skupe.Javite ako neko pronadje..

Lastavitza је рекао...

Haha, kod mene jedva da nađem i zeleni čaj u listićima, a kamoli u prahu! Izgleda primamljivo, mada sam više klasičar kad je o sladoledu riječ :)

Sanja је рекао...

Toliko sam recepata nakupila sa ovim cajem a on nikako da mi padne u ruke.
Sladoled super izgleda.

Tamara је рекао...

baš bi mogla isprobati, kupila sam taj čaj preko neta i platila preskupo a samo sam jednom neku kremu radila!!
pogotov kad vidim kako ti je lijep ispao i bez aparata za sladoled

Sheseta је рекао...

Mmmmmm, predivno izgleda :) Bas bih probala, ali u Srbiji ne verujem da ima takva vrsta zelenog caja, ako ga i ima, sigurno je skupa...

jasna varcakovic је рекао...

Fabulous recipe!

Rosa's Yummy Yums је рекао...

A beautiful ice cream! Yummy.

Cheers,

Rosa

tanja је рекао...

Sladoled izgleda odlično, mmmmh... Idem u potragu zelenog čaja u prahu :)))

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer