Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 12. јун 2011.

Kako ja volim te pečurke


Shimeji(beech Mushroom)
Shimeji su malo gorki kao sve
ži ali kad ih spremiš to se više ne oseča.Inače ja koristim celu pečurku samo odsečem kraj.Može se još koristiti i u supama ili grilovati uz meso.1 kašičica izrendanog djumbiratanko isečen zeleni luk i ljuta paričica ako voliš


  1. Iseci pileće grudi na vrlo tanke komade.U činiji mariniraj sa soja i oyster sosom, biberom,gustinom i šećerom oko 15 minuta
3. Dodaj sad pečurke i oyster sos-Ovo dinstaj samo 30 sekundi. Služi sa mladim zelenim lukom i papričicom

  • Zagrej wok ili dublji tiganj na jakoj vatri.Kad se zagrejao uspi ulje.

  • Dodaj piletinu i prži mešajući,2 do 3 minuta. Smanji na srednju toplotu I dodaj djumbir i beli luk. Mešaj i prži još jedan minut.
    Jedan od recepta bi bio ovajOko 600 gram pilećih grud
    Pola kasicice soja sosa
    iSveže mleven crni biber
    Pola kasičice gustina
    Naprstak sećera
    Jedno pakovanje beech mushrooms.Kod nas se pakuju u 250 grama
    1 kašika ulja
    1 češnjak belog luka 1 kašika Oyster sosa ,u azijskoj radnji toga ima

    10 коментара:

    Анониман је рекао...

    pokma zasto se ovako u zadnjih nedelju dana tekst uvek izmesa:((

    Анониман је рекао...

    Kako finoo izgledaju!
    Pozz.

    jasna varcakovic је рекао...

    Ovakvu vrstu jos nisam probala, ali obzirom da su mi se svidjale sve prethodne sorte, ne sumnjam da bih i ove voljela! Odlican recept.

    What's for dessert? је рекао...

    Izgleda fino

    Nale Coolinarija је рекао...

    Nisu mi poznate ove pečurkice, ali fino deluje;))) Pečurke i piletina su mi medju favoritima... Pozzz

    Zorica Stajić је рекао...

    Obožavam piletinu u kombinaciji sa pečurkama (ja obično koristim šampinjone ili bukovače) a ovaj tvoj recept je fantastičan. Pozdrav od Zore!

    Анониман је рекао...

    bas bi mi sad prijale ovako spremljene...uf osecam glad

    Marijana је рекао...

    I ja ih obožavam posebno sa belim mesom!

    Анониман је рекао...

    @Zora ja bukovacu zovem sumska snicla i paniram je ibas je tako i jedem kako dodatak umesto mesa;)

    Nena3110 је рекао...

    MMMM, Mljac:)

    // Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer