Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 26. април 2011.

Čokolada da da da da

Da li ste primetili kako se gornja osoba drži za ovu parčetinu čokolade kao da joj život zavisi od tog? .Eto ja htedoh da počnem sa nečim duhovitim u tekstu ali ustvari ne biste verovali koliko je ovo ozbiljna rešenica.I meni čokolada i te kako zasladi život i evo priznajem spada u onu kratku listu luksuza ko je sebi redovno priuštim.Za sada krijem od Cali ,kao zbog zuba ovo ono ali eto ostalo nešto u podsvesti od svih onih opomena mojih roditelja.
Volim te čokolado bezuslovno, ti si moj najbliži, najsladji, najukusniji, najomiljeniji najnajniji saputnik.
Kakva sreća da i u selu gde živim postoji specijalna radnjica ovog božanskog ugriza čiji sam ja najbolji kupac( bilo da sama ili nagovorim nekog iz porodice da nešto kupi).

Kerry, vlasnica ove male ali o tako meni omiljene radnje  se uvek šali kad me vidi i kaže :"Ti sigurno kad pojedeš ovo trčiš do kuće (oko  5km)  jel ti se ništa ne poznaje.Vadim se naravno, da to ne jedem sve samo ja i pitam se da li me ona to teši ili joj je stvarno dobar trik da ublaži kupcima savest. Tu obavezno popijem i šolju domaće čokolade koju Kerry pravi kao niko nikad nigde i za koju vam skoro treba kašika , a čitava Belgija,(zna se oni prave najbolje čokolade , da ovoga puta izvinu Švajcarci),se smestila u to.Kao kruna tu se na vrhu davi ogroman mančmelou već istopljen do pola.

Ako ste dobili zazubice, a nemate slučajno negde još neko parčence sakriveno onda vas neću još dugo mučiti , recimo receptom za tortu od čokolade koju inače oni koji su je probali kad je napravim zovu:  "Djavolski Greh".
Naravno sad je bio Uskrs ,a ovde umesto kuvanih jaja poklanjaju čokoladna u svim veličinama i oblicima. O Raju, otvorio si se .Pa tako to je lepo izvinjenje da navalimo.


Čokolada? Oh, da da da da!!!

2 коментара:

pera је рекао...

Ufff sto bi mi "legla" ona topla cokolada....:)))

Анониман је рекао...

:))

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer