Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 30. септембар 2011.

Nostalgija uz kolač od rubabe-Nostalgic with rhubarb cake-Nostalgia with Rabarber Cake-Nostalgisch mit Rhabarber Kuchen

Ja sam još uvek mlada da bi me hvatala nostalgija ali eto ipak uhvatih sebe danas surfajući netom da i ja nisam imuna na to.Ja to objašnjavam daljinom na kojoj živim od mesta rodjenja i ne uzbudjujem se previše osim što štedim malo bolje da iduće godine krenem u tom pravcu.Poslednji put sma bila pre pet godina....
Dakle naidjem ja na ovo




Sve to me podseti na moju baku i sretne dane medju svim divnim mirisima koji su se širili iz njene kuhinje.Za čim vas hvata nostalgija?
Jedini i najbolje isprobani lek je neki dobar kolač ,pa izvolite poslužite se

**************
I am still young to sucumb to Nostalgia,but today surfing the net, I found out I am not imune to it.The main explanation is that I live so far away from the place where I was born and last time I have vsiited was 5 years ago.That only means I have to save even harder to be able to visit next year.And the images I have shown above reassemble kitchen of my grandmother ,which always was filled with the nicest smells . What are you nostalgic about?
With me the best medicine and proven to work is a great cake..so please help yourself.

*****
Ik ben nog jong om  toe te geven aan Nostalgia, maar vandaag surfen op het net, kwam ik erachter ben ik niet imune.Beste  verklaring  is dat ik  zo ver leef van de plaats waar ik ben geboren.  Laatste keer dat ik op bezoek ging was 5 jaar geleden.Dit betekent alleen dat ik nog harder moet sparen  om volgend jaar weer te reizen. De beelden die ik hierboven heb aangetoond  ,deden  me denken aan de keuken van mijn oma die altijd  gevuld was me de mooiste geuren .Waar  zijn jullie nostalgisch over?

Bij mij het ​​beste medicijn en bewezen te werken is een goede taart .. dus neem een stukje
*******
Ich bin noch jung, um  Nostalgisch zu sein  aber heute bei  Surfen im Netz, fand ich heraus, dass ich nicht imune bin. Meine Erklärung ist , dass ich so weit weg von der Stelle, wo ich geboren wurde  wohne und das letzte Besuch war vor 5 Jahren .Das bedeutet nur dass ich noch besser Sparen muss um nächsten  Jahr reisen zu  können .Und die Bilder, die ich oben gezeigt habe errinern mich an Küche meiner Großmutter, die immer  gefüllt war mit schönsten Düfte Was macht Sie nostalgisch?

Bei mir ist die beste Medizin und bewährte ein gutes Kuchen .. also bitte bedienen Sie sich.


**********

Potrebno je
3 šolje braon šećera
60 grama istopljenog putera
2 jaja
1 šolja milerama
1 kašičica vanile
Prstohvat soli
1 kašičica praška za pecivo
1 kašičica cimeta
2 šolje brašna
8 rabarber grana isečenih na kocke.mora pre upotreb ako ste je oprali biti suva.

*****
Ingredients

3 cups brown sugar
60 gr melted butter
2 eggs
1 cup sour cream
1 tsp vanilla essence
Pinch salt
1 tsp baking soda
1 tsp cinnamon
2 cup flour
8 stalks of rhubarb, uncooked and diced.  (If you wash the rhubarb, make sure its absolutely dry by patting it with a clean tea-towel).

******
ingrediënten

3 kopjes bruine suiker

60 gr gesmolten boter

2 eieren

1 kopje zure room

1 theelepel vanille-essence

snufje zout

1 theelepel bakpoeder

1 tl kaneel

2 kopje bloem

8 stengels van rabarber, ongekookt en in blokjes gesneden. (Als u de rabarber wasst, zeker van zijn dat het absoluut droog is, door ze te deppen met een schone theedoek).

*******
Zutaten

3 Tassen brauner Zucker

60 gr. Butter

2 Eier

1 Tasse saure Sahne

1 TL Vanille-Essenz

Prise Salz

1 TL Backpulver

1 TL Zimt

2 Tassen Mehl

8 Stängel von Rhabarber, roh und gewürfelt. (Wenn Sie den Rhabarber waschen, stellen Sie sicher das es absolut trocken ist( tupfen mit einem sauberen Geschirrtuch)
*********

Izmešajte ,šećer,jaja,mileram,vanilu i so.

Combine sugar, butter, eggs, sour cream, vanilla and salt.
Meng suiker,boter,eieren,zure room,vanilla en zout.
Vermengen  Yucker,Eier,Sauere Sahne, Vanilla und Salz 

Mešaj dok dobiješ glatku masu.
Mix till there are no lumps
Mix tot er geen klontjes zijn
Mix bis es keine Klumpen gibt

Dodaj suve sastojke
Add dry ingredients
Voeg droge ingredienten toe
Gib trockene Zutaten




Namastite i pokrite sud za pečenje
Grease and line baking tin
Invetten en bedeken bakblik
Einfeten und Backform bedecken

Stavi testo u sud za pečenje
Put the mix in the baking tin
Doe de mengsel in de bakblik
Gießen Sie die Mischung in die Backform

Stavi isečenu rabarbu na testo
Put the diced rhubarb on the top
Zet in blokjes gesneden rabarber bovenop
Put gewürfelt Rhabarber  darauf





Preliv

1 šolja braon šećera
2 kašičice cimeta
Promešaj


Topping


1 cup brown sugar
2 tsp cinnamon
Mix together


Topping

1 kopje bruine suiker
2 tlp kaneel
meng 

Topping
1  Tasse brauner Zucker
2 tl Zimt
Mix zusammen




Peci na 180 stepeni Celzija 50 do 70 minuta.Ako počne da tamni na vrhu ,prekri srebrnom folijom  dok nije ispečeno.Posle 45 minuta izvedi test zabadanja  i ponavljaj dok metalna žica posle zabadanja ne izadje čista

Bake on 180oC 50-70 min.  If it starts to get brown on the top, cover with tinfoil until cooked!  Check after 45 min with skewer.  Keep cooking until skewer comes out clean.

Bak op 180oC 50-70 minuten. Als het begint te bruinen  op de top, dek af met aluminiumfolie tot gaar! Controleer na 45 minuten met een spies.Blijf baken tot spies er schoon uitkomt.

Bake auf 180 ° C 50-70 min. Wenn es  auf der Oberseite braun beginnt zu werden, mit Alufolie abdecken, bis gebacken! Prüfen Sie nach 45 min mit einem Spieß. Bleiben Sie backen, bis Spieß sauber heraus heraus kommt..
Serviraj sa šlagom
Serve warm  with cream
Serveren warm met slagroom
Servieren warm mit SchlagSahne







 
 

55 коментара:

Bite my cake је рекао...

Kolac je prekrasan. Uh, mene u ovo vrijeme nekako hvata nostalgija za svim i svacim. Svidja mi se novi layout bloga :)

Diane је рекао...

I love rhubarb so this has to be good. Diane

schmetterlingwords је рекао...

Hi Dzoli, a delicious cake. For a long time, I've been thinking of baking a Rhabarber cake, but couldn't find it in the supermarkets here. I think, it is not in season here. When I find them, I'm sure to try your cake. :)

Dunja је рекао...

Ah draga, gdje got bili, uvijek nas nešto stisne za nečim što je prošlo, šta češ sve je to za ljude, a ovaj prekrasan kolač stavit će sve na mjesto. Sviđa mi je novi izgled.

Nely је рекао...

Ja sam vječito nostalgična za nečim..ali kako kažeš dobar kolač sve nostalgije riješi..sviđa mi se novi izgled bloga..cool:)

Lastavitza је рекао...

Wow, kakav je ovo novi izgled bloga, jesi ti sama štimala ili je ovo Blogger unio promjene?

Inês Ginja је рекао...

This cake looks amazing! Here we don´t find rhubard very frequently.
Big kiss.

ivana је рекао...

Sad sam i ja nostalgična... nekako, sama sam večeras, moje dijete puni 14 godina i otišlo je van, nema više moje bake a tvoje su me sličice tako podsjetile na nju...

Biljana је рекао...

Hvala draga, kolac izgleda izvrsno:-))
Nisi jedina nostalgicna, dobro je vratiti se u proslost i sjetiti nama dragih ljudi.

Unknown је рекао...

Kolač izgleda jako fino,iako nisam nikad probala rubabu,ovde je nema.Pozz...

Анониман је рекао...

Prekrasan novi izgled bloga, divno!
Svrati do mene i ja sam se ponovila:)
Sa ovim postom vratila si me u dane djetinjstva, hvala ti!

Pusa:)

What's for dessert? је рекао...

Rabarbaru nisam nikad probala, tako da ne mogu pretpostaviti kakvog je okusa kolač. Mislim da ju čak nisam nigdje niti vidjela za kupiti.

Moram pohvaliti novitete na tvom blogu i prijevode na puuuuuuuno stranih jezika. Bravo!

Nikad nisam nostalgična ili možda jaaaako rijetko.

Zorica Stajić је рекао...

Većinu od nas s' vremena, na vreme uhvati neka vrsta nostalgije. Kolač izgleda prelepo, a isto tako i tvoja nova verzija bloga. Vidim već si je isprobala. Moj blog ne podržava ovu novu verziju. Moraću da utvrdim zašto!?

Анониман је рекао...

Dakle izgled novog bloggera je lep..samo sto nikako da se snadjem u njemu.Ne znam sta vi vidite kad otvorite ali ja ne vidim na postovima slike..to valjda treba posebno da se otvara ili sta.Uh morauc ja ovo da prostudiram malo bolje.,Blogger je naime samo ponudio da li zelim tu novu opciju i kkao sam radoznala ja stisoh YEs i eto ti sad ..visi sta ces;))

TinaRBK је рекао...

I have never had rhubarb in a cake. This is a very unique recipe to me in the US and your picture sure makes it look tasty. Thanks so much for sharing this recipe and have a great weekend!

veverice је рекао...

nekako si me rastužila :-(
moja baka je hvala Bogu živa i zdrava, ali detinjstvo-eeee kako je to bezbrižno i lepo, i kako svi mi, a sada i naša deca, nismo bili svesni toga i jedva smo čekali da postanemo "veliki"

Marina је рекао...

Divota!

Tanja је рекао...

Ju sto me zbunio ovaj novi izgled ... lepo izgleda ali se treba snaci.
Trudim se da me ne spopada nostalgija, niti da previse planiram unapred. Samo tako mogu zdravo da opstanem u sadasnjosti, tuzno ali tako je :)))

Kolac mi je mnogo lep i zanimljiv ali u zivtou nisam probala tu vocku niti imam ideju gde da je nabavim :)
pozdrav draga!

a story about M је рекао...

ovo izgleda odlicno. :)

David Hernández је рекао...

Delicious, if I'm able to find all the ingredients I'll do it in two weeks or so 'cause I have a celebration.

Greetings.

Mimi је рекао...

Moji roditelji jos uvek imaju smederevac napolju. Koriste ga kada spremamo zimnicu... Najlepsi je hleb pecen u njemu... :)
Divan kolac!
Rubaba je rabarbara na srpskom, cini mi se... :)

Nena3110 је рекао...

Dugo nisam napravila neki kolač, možda probam baš ovaj.
Sviđa mi se novi izgled tvog bloga.
I radujem se sledećoj godini, jer ima nade da se sretnemo, što bih jako volela!

Kelly је рекао...

Hi Dzoli! I see you switch over to the dynamic view format - looks great! Let me know how you like it. Dzoli, your rhubarb cake....wow, looks and sounds delicious!!

Parmesan et Paprika је рекао...

Delicious cake!!!!!!
Sometimes I'm nostalgic too and a big cake is a great medecine, it's true!Marina

tanja је рекао...

Novi blog dizajn je jako lijep, ali se definitivno treba priviknuti :)
Sad sam i ja malo nostalgična, tvoj post me podsjetio na moju dragu baku, i na moje djetinjstvo... Ali, kolač protiv nostalgije ti je dobra ideja. Kolač od rabarbare- fantastično!

Анониман је рекао...

I am not sure Kelly.Still also not sure what you guys see when you open the blog.I do not see any picks on thje main blog?
@Nena eh da znas kako ja sanjarim o tome;)
@Miki..moguce da se tako zoev..nisam znala a ovi onlien prevodioci..mi tako prevedu:)

Mary је рекао...

Hey Dzoli, just in case you were wondering, I have to admit that your other format was much simpler to read with all of the English portion together at the bottom. :( This cakes still looks delicious though!

Susann је рекао...

Liebe Dzoli
du hast ja Deinen Blog ganz neu gestaltet! Wunderschön sieht das aus hier! Das war bestimmt viel Arbeit... hat sich jedoch sehr gelohnt. Ein ganz grosses Kompliment von mit!
Ganz liebe Grüsse und eine schöne Zeit wünscht Dir:
Susann

MizThreefivesix је рекао...

Gefällt mir sehr gut wie du es Schritt für Schritt erklärst!

Branka - byB је рекао...

Kolač je odličan, a ja se još uvijek nisam susrela sa rabarbarom pa pratim te recepte i sve se nadam da ću je jednom negdje naći.
Vjerujem da nas svih ponekad uhvati nostalgija za nečim, kod mene je to uobičajeno za misrima i okusima iz bakine kuhinje koje pokušavam sama dočarati ali to nikada nije to.

Umm Mymoonah је рекао...

Lovely, would love to have a slice.

Анониман је рекао...

Dear Dzoli, I loved your whole post! I loved to see the furnitures alike your grandma's kitchen. I bet it is was a very cozy place to be. I loved the oven! I would love to have one like that. Maybe one day. I learned today about the rhubarb - I didn't know about such plant! It even has medicinal aspects! I also loved the cake with its 'touch' of cinnamon. Interesting, I also have a nostalgic feeling with a cake that my mother prepared in my childhood. Beijos, Paula

Snap је рекао...

Love your post. Delicious looking rhubarb cake. My Aunt had a set of Franciscan dishes with apples on them. She had the whole set including glassware and flatware. Every fall, when I see the first apples, I think of her.

pera је рекао...

Njam njam:)))

pera је рекао...

Vrlo mi se dopada novi izgled bloga, utemeljen je i sadrzajan. Bravo!

Jeka i Maja је рекао...

Rabarbara je nažalost totalno zanemarena.:( Meni je najdraža u piti, s jagodama! <3

(Maja)

The Tablescaper је рекао...

Your cake looks wonderful! My Dad loved rhubarb. I'm sure he would have loved this cake.

Great to have you be a part of Seasonal Sundays.

- The Tablescaper

The Caked Crusader је рекао...

I adore rhubarb cake - yours looks delicious

Rosa's Yummy Yums је рекао...

A beautiful cake! Although I am not old, I tend to feel quite nostalgic...

Cheers,

Rosa

Jayanthy Kumaran је рекао...

wow..your new template is rocking dear..
love your recipe...irresistable cliks..
Tasty Appetite

Kitchen Belleicious је рекао...

this is such a cool post and love the recipe. Simple and delicious. Oh and the new look of the site is incredible!

what katie's baking је рекао...

nostalgia is such a good feeling.
your cake is absolutely beautiful!

Tablescapes By Diane је рекао...

Hi lovely lady.
This looks so yummy good.!!!
Thanks for your sweet comments on my new tablescape for fall.
xxoo Diane

HRANDICA је рекао...

Nostalgije nikad nije previše. To znači, da imamo prošlost, koje se rado sječamo.
Pozdrav.

Catarina Collins је рекао...

Dzoli,
Que bolo mais bonito... E que delicia deve ter ficado : ) As fotos passo a passo esta muito bem explicadas.

Catarina

Meeling је рекао...

Oh my goodness...this one looks amazing!! My grandma used to make a rhubarb cake that was so good...this reminds me of it. I will have to try it out!!

Unknown је рекао...

Love it!-)) Thank you!

Sandra је рекао...

Oh my goodness..this looks soooooo good! Love the recipe! I think your blog look beautiful and professional with new blogger feature!

Rick Watson је рекао...

Dzoli, that desert looks scrumptious :)
By the way, I love your new layout, but it doesn't display right on my iPhone. Not to worry, I'll read it on my desktop.
Good work.

Dwiana је рекао...

As usual you cook a great food! but I like to comment about the cabinet, I adore it. Love it.

Moni је рекао...

Liebe Dzoli, erstmals Kompliment für den neuen Look Deines Blogs! Das war vielleicht ne Menge Arbeit, aber wie ich sehe, hat es sich gelohnt.:-))) Und das mit den drei Sprachen ist auch ganz bequem geworden. Und zum Rezept: es klingt und sieht sehr lecker aus!!!!
Liebe Grüße
Moni

Tadeja је рекао...

Sličice starih kuhinjskih predmeta su odlične.
Rabarbaru lovim već godinama, jednom sam naletjela na nju, ali morao se kupiti čitav sanduk, a ja tog trena nisam imala vremena za igrati se s njom, tako da mi je njezin okus i dalje enigma.
Pokušaj sađenja mi jednako nije uspio. :(
Ovo što si napravila izgleda tako dobro da je čežnju za rabarbarom dovelo do neizdržljivosti! :)
I samo jedna opaska vezana na praćenje bloga i tebi i drugima koji su blog stavili na dinamic views predložak. Kad takav blog netko već ima u readeru, onda stvar još i funkcionira i postovi se pojavljuju, ali ako pokušaš blog u dinamic view predlošku dodati u reader i pratiti, reader ne prepoznaje i ne dodaje feed. Ne znam zašto se to događa, ali je tako! :( Provjeri!

Анониман је рекао...

@Tadeja iako ne vidim ovde tvoj kometar tacno je sto si zapazila.Ima tu jso nedostataka kao uvek sa novostima..no nadajmo se da ce vremenom ove decije bolesti proci;)

Tina Maxima је рекао...

i dok sam ja bila opravdano odsutna(u bolnici smrc),vidim neki novi izgled bloga ovde...koji mi se moram priznati jako dopada..svetsko, a nostalgicno -romanticno nase,Dzoli:))pusa

Tablescapes By Diane је рекао...

Hi lovely lady.
You know I love all the food you put together sweet lady.
XXOO Diane

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer