Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 14. октобар 2018.

Vegan Punjene Paprike/ Vegan Filled Peppers


Da mi je neko rekao da ce mi se dopasti Vegan kuhinja , ne bih mu nikada poverovala. Kod nas u kuci je jelo bez mesa uvek nepozeljno, ovo izuzima mene jer ja volim sve da jedem. I do sada bih ja ubacivala tu i tamo u nedelji po koje jelo bez mesa ali uvek iako pojedeno nije bilo to to.

Na predlog jedne drugarice koja je vegan odlucila sam da i to pronžbam. I mogu vam reći da sam se prijatno iznenadila. Da nisam znala da je vegan mleveno meso koje sam koristila u ovom receptu , tesko da bih primetila  razliku.

 A što je najvažnije ostali ukućani su ovo jeli bez ikakve primedbe.
Nisam još postala vegan ali ću svakako i dalje skromno ispitivati mogućnosti , koje ova svakako zdrava kuhinja pruža.

Sastojci
6 paprika babura, očišćenijh i rasečenih na pola
300 g kuvanog pirinča
1 pakovanje Vegan mlevenog mesa, 350 g
1 Kašika suvog začina
300 ml paradajz sosa
so i biber po ukusu
1 crni iseckan luk
3 čena iseckanog belog luka
3 iseckana sveža paradajza
1 kašičica dimljene paprike




Priprema

Izdinstamo u malo ulja crni i beli luk. Dodamo vegan mleveno meso i propržimo


Ubacimo kuvani pirinač i sve začine.

Sa ovom mešavinom , punimo polutke babure i slažemo u pleh.  Na vrh poredjamo paradajz koji smo isekli na kolutove. Prelijemo sa paradajz sosom


Pečemo u rerni na 220 stepeni Celzija oko 35 minuta.
Povremeno dolivamo po malo vode.

Služimo uz kuvan krompir

********************************************

Vegan Filled Peppers




Honestly, I did not taste any difference between ordinary and vegan mince! And I was very happy about that.

Ingredients

6 bell peppers, cleaned and halved
300 g of cooked rice
30 g of Vegan mince
1fresh tomato, sliced
1 onion, chopped
3 cloves of garlic, chopped
parsley, chopped
Tomato sauce 200 ml
oil, water
mixed spices
1 tsp  smoked paprika




Create

Saute onion and garlic, then add vegan mince and saute another 5 to 6 minutes
Add cooked rice your herbs and spices. Mix all well and fill halves. Arrange on Baking tray
Put sliced tomatoes on top and pour tomato juice and water( 1 cup).
Bake for approx 30 minutes on 220 Degrees Celsius

I served it with boiled potatoes









Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer