Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 13. август 2015.

Rimska pita, lešnik,kiselo mleko *Roman Pie ,hazelnuts and yoghurt



Zamolila me jedna blogokoleginica, da joj pronadjem recept za Rimsku pitu. Jela je kod komšinice koja radi u restoranu gde to prave ali nije htela da joj da recept jer je tajna. Pisala sam restoranu i zamolila za recept  i dali su mi. Evo sad ga delim i sa vama.


Sastojci

fil lesnik 600 gr secer 400 gr 5 jaja kiselo mleko 3,5 dl maslinovog ulja
80 g putera
700 grama tankih kora




Sameljemo lešnik i ostavimo maalo za dekoraciju ..i ukus, Takodje izmiksamo jaja i šečer
Prvi sloj se sastoji od pet kora koje se premazuju kombinacijom putera i ulja.Zatim stavljate fil a nastavljate sa po dve kore namazane puterom i uljem.




Gornji sloj dobro premažemo i stavimo da se peče



Pečemo na 160 stepeni Celzija , sat i deset minuta.



Kada se pita ohladi prelijemo vrućim sirupom (700g šečera, voda i malo soka od limuna)



Serviramo sa izmrvljenim lešnikom i kiselim mlekom, koje smo pomešali sa malo meda


2 коментара:

jasna varcakovic је рекао...

Bas izgleda carski; super sastojci!

Анониман је рекао...

I ja sam se oduševila!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer