Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 21. април 2015.

Hangi, Maori kuvaju Hangi Maori cook



Več je prošlo izvesno vreme od Svetog Patrika kada smo imali čast, da nam jedna Maorska porodica , čija deca idu u osnovnu školu moje ćerke, pripremi ovo jelo. Iako smo svi platili neki skroman doprinos većina sastojaka je donirana od ljudi u selu , pileće, jagnjeće i svinjsko meso kao i povrće. Sav prihod je otišao u naš fond Prijatelji škole, jedno malo društvance koje nesebično odvaja slobodno vreme, da tokom godine organizuje razne ativnosti i sakupi novac koji je izvan budžeta škole i sa kojim kupujemo ono što mi roditelji smatramo da će ulepšati našoj deci boravak u školi


Hāngi  je Maorski tradicionalan metod pripremanja hrane  u specijalnim prilikama, tako što


se kuva u zemlji na čijem dnu je vulkansko kamenje koje je pre toga dobro zagrejano.

Na to se onda stavljaju korpe paketića u kojima se nalazi meso i povrće..Onda se sve pokrije zemljom gde ostaje do 4 sata.

Onda se otkrije i izvadi a ukus je fanatstičan!.


Ovaj način pripreme se unutar Maorskog plemena kao tradicija prenosi sa kolena na koleno, što podrazumeva i nasledstvo vulkanskog kamenja.

Pripremiti Hangi za nekoga, je velika čast i neobično sam uživala u celoj ceremoniji kao i u degustaciji!

1 коментар:

Unknown је рекао...

Ovo je odlično!! Ja sam jela jagnjetinu na slican način., Istina, nismo imali vulkanske stene, ali je moj ujak isto tako iskopao rupu u zemlji, namazao jagnjetinu glinom, zatrpao zarom, satima dodavao žar na to, fantazija!!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer